#76 Skrevet Februar 5, 2009 Står så i katalogen, S2 og RS2 har det samme eksosanlegget på siden deres. Ser at det står at de har til RS2 også... Simons altså... Stemmer dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Februar 10, 2009 Hihi... Mitt anlegg kom til Mekronomen i dag. Skal hente det i morgen, så da blir det vel litt montering på meg snart... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Februar 10, 2009 Hihi... Mitt anlegg kom til Mekronomen i dag. Skal hente det i morgen, så da blir det vel litt montering på meg snart... Regner med det kommer både bilder og rapport, både når du får anlegget og etter montering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Februar 10, 2009 Regner med det kommer både bilder og rapport, både når du får anlegget og etter montering. Det må du nesten gjøre regne med ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Februar 12, 2009 Skal hente mitt i dag blir vel montert i 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Februar 12, 2009 Skal hente mitt i dag blir vel montert i 2012 20.12 ? huff før utgangen av februar kan vel være et mer realistisk mål ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Februar 12, 2009 20.12 ? huff før utgangen av februar kan vel være et mer realistisk mål ? Nesj... nå har bankraner'n stått i garasjen i 18 mnd'er.... kan fint stå der i 18 til:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Februar 12, 2009 Kom med bilder av eksos stasen da:) Er spent på å se hva det er for noe dere har kjøpt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Februar 12, 2009 Fikk ikke henta mitt før i dag heller. Nå gjennstår det bare å finne en plass å stå for å montere dette... Ligger ikke på rygg under bilen i minusgrader og 20 cm snø... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Februar 12, 2009 men uansett klarte jeg ikke la være å pakke ut greiene. Dette ser lovende ut --> Kassen er jo så stor at en voksen mann kan få plass nedi der... Ser bra ut dette, skikkelige klemmer er det med også... Endetuten med nett... Da blir neste steg å montere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Februar 12, 2009 Det der så jo faktisk bra ut:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Februar 12, 2009 Noe billigere ferdig-system går det vel ikke ann å hoste opp. Syns dette er råbillig, selv for en stakkars student. Lurer på om jeg ikke skal kjøpe... Rompa blir jo såå mye penere, og lyden ikke minst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Februar 12, 2009 Jeg får vel få tak i en slik selv tror jeg, ut i fra bildene der så dette ut som et greit anlegg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Februar 12, 2009 Kanon dette her! men jeg kommer til å bygge om endestussene til dobbel 3" Diesel stuk før montering:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Februar 13, 2009 Ser jo bra ut dette da. Er nok fare for at eg kommer til å bestille meg et slikt snart eg og. Hvordan ser skjøtene ut da, siden de ikke er sveiset? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Februar 13, 2009 Skjøtene ser hel fin ut de. Tror ikke det skal bli noe problem å få dette tett med de klemmene som fulgte med i pakken. Solide saker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Februar 14, 2009 For de av dere som ikke har bestilt enda, så ble det en del rimeligere å bare bestille de 2 pottene som er i settet... Det er for de som ikke har brukt for Y-røret og skal kjøre 3" resten (som meg) Klemmer skal jeg ikke bruke da jeg helsveiser den ene skjøten samt monterer v-båndsklemme på den enden som går fremover til Racekat. Havnet på 4000 for mitt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Februar 14, 2009 For de av dere som ikke har bestilt enda, så ble det en del rimeligere å bare bestille de 2 pottene som er i settet... Det er for de som ikke har brukt for Y-røret og skal kjøre 3" resten (som meg) Klemmer skal jeg ikke bruke da jeg helsveiser den ene skjøten samt monterer v-båndsklemme på den enden som går fremover til Racekat. Havnet på 4000 for mitt:) Ikke dumt tips det. Tenker på racekat selv og få laget meg en ny downpipe. Hva er delenummer på bare de to pottene da Jan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Februar 14, 2009 Ser jo bra ut dette da. Er nok fare for at eg kommer til å bestille meg et slikt snart eg og. Hvordan ser skjøtene ut da, siden de ikke er sveiset? Det er vel selve pottene som ikke sveiset sammen, men falset... er vel delte meninger, men jeg har i allefall fått høre at falset holder bedre enn sveist på rustfritt materiale. Ellers ser alt strøkent ut! neeeeeeeeeeesten så jeg får motivasjon til å gjøre bilen ferdig: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Februar 14, 2009 Ikke dumt tips det. Tenker på racekat selv og få laget meg en ny downpipe. Hva er delenummer på bare de to pottene da Jan? Se her Men sjekk gjerne hva prisen blir uten klemmer og frontrør... jeg fikk en litt ekstra hyggelig pris tror jeg.. men at det blir billigere er det jo ingen tvil om! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Februar 19, 2009 Da år jeg komme med en foreløpig oppdatering på anlegget... Satte av noen timer til montering i dag, men jeg brukte ikke mer enn 20 minutter på å skifte dette: rock :. Det var en fantastisk passform på anlegget. Kan vel ikke huske sist jeg var borti noe som var så lett å hive opp (orginal eksos er vanskligere). Nå har jeg ikke kjørt mer enn 2 mil med det nye anlegget, men det er ikke vanskelig å høre at dette har mørkere tone (blir sikkert mer merkbart etter noen flere mil). Sjekket om det var noe resonans noen steder i turtallskalaen, men det var det heller ikke: rock : Jeg hadde ikke kamera med filmfunksjon på med meg. Bildene er tatt med mobil (iphone). Gamle eksosen er her (ser ikke så ille ut, men men...) Her er monteringen av nye anlegget i gang. Bedøm passformen utifra bildene. Det er mye bedre i virkeligheten. Så nå er det bare å få tak i racecat og 3" downpipe så er det fullkomment: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Februar 19, 2009 Får stikke å bestille dette selv da.. på mekonomen i Gjøvik skulle de ha 5300kr for de 2 rørene med rabatt. 5000kr komplett for hele kitet.. skal høre på mekonomen her i kolbotn i morgen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Februar 19, 2009 Får stikke å bestille dette selv da.. på mekonomen i Gjøvik skulle de ha 5300kr for de 2 rørene med rabatt. 5000kr komplett for hele kitet.. skal høre på mekonomen her i kolbotn i morgen:) Kan også sjekke bilextra de også forhandler simons 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Februar 19, 2009 Det var jeg ikke klar over. Har vi noe rabatter der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Februar 19, 2009 Vi i Ålesund har 15% på Møller, Mekonomen og Bilextra, hva dere andre har veit jeg ikke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...