Anbefalte innlegg

E det INGEN jentår i lokallaget ?

 

Hmmm...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror ikke det... men har du sett hun som kjører en Vr6 i byn, samme farge som min, moderat stylet, har også et Vr6 Emblem i grillen... hun ser digg ut, enda mer konge viss hun har fikset bilen sin selv :D henne må vi verve : rb :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen

tror ikke det... men har du sett hun som kjører en Vr6 i byn, samme farge som min, moderat stylet, har også et Vr6 Emblem i grillen... hun ser digg ut, enda mer konge viss hun har fikset bilen sin selv :D henne må vi verve : rb :

 

tipper du snakker om den som har vr6 emblem midt i grillen ;) tør å tippe 20 kr at det er typen sin bil :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ah ok, for jeg har bare sett ei dame kjøre den, passerer den så si hver dag på vei til jobb og hjem fra jobb..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg vet ikke om hu har type eller noe jeg bare tippet det ;) har kun sett at det er hu som kjører den :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener det var en dame som har betalt medlemskontigent fra aksdal eller noe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sikkert hu så har en golf IV 1.8t (ganske pen)...

hadde også en relativt pen polo 6N 1.6 før.... har iallefall sitt vacn merke på de så er nok hu :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Erling Olsen

sikkert hu så har en golf IV 1.8t (ganske pen)...

 

bilen eller dama? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen

bilen eller dama? :D

 

Bilen er jaffal fin ;) (Å nei jeg sier ikke at dama er stygg , jeg har bare sett henne inni bilen i fart og da kan jeg ikke kommentere utseendet hennes)

 

:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe ok, nei jeg får komme meg ut i snøen og leke meg litt med bilen, må si at jeg er overrasket over kjøreegenskapene til Mk3'en... må vel handle meg noe junk food også :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen

tror ikke det... men har du sett hun som kjører en Vr6 i byn, samme farge som min, moderat stylet, har også et Vr6 Emblem i grillen... hun ser digg ut, enda mer konge viss hun har fikset bilen sin selv :D henne må vi verve : rb :

 

MÅ verve henne fordi hun ser digg ut??

Syns dette dreide seg litt mer om hvordan dama ser ut jeg, enn hva som er intressen hennes.

 

Er det gutta som skal ha intresse av jentene som verver seg inn eller er det jentene som skal ha intresse for klubben her???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jentene skal jo selvsagt har interesse for klubben,

var nok egentlig nokså ironisk ment, er "gift" jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Erling Olsen

sikkert hu så har en golf IV 1.8t (ganske pen)...

hadde også en relativt pen polo 6N 1.6 før.... har iallefall sitt vacn merke på de så er nok hu :)

 

Det er sikkert den blå/lilla 6N du mener det er gamle bilen til Trond som har einser GTI og V GTI nå, naboen til verkstede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tore Kirketeig

Det er sikkert den blå/lilla 6N du mener det er gamle bilen til Trond som har einser GTI og V GTI nå, naboen til verkstede

 

Jepp... Det stemmer !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.