#1 Skrevet November 18, 2004 E det INGEN jentår i lokallaget ? Hmmm... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 21, 2004 tror ikke det... men har du sett hun som kjører en Vr6 i byn, samme farge som min, moderat stylet, har også et Vr6 Emblem i grillen... hun ser digg ut, enda mer konge viss hun har fikset bilen sin selv henne må vi verve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 21, 2004 Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen tror ikke det... men har du sett hun som kjører en Vr6 i byn, samme farge som min, moderat stylet, har også et Vr6 Emblem i grillen... hun ser digg ut, enda mer konge viss hun har fikset bilen sin selv henne må vi verve tipper du snakker om den som har vr6 emblem midt i grillen tør å tippe 20 kr at det er typen sin bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 21, 2004 ah ok, for jeg har bare sett ei dame kjøre den, passerer den så si hver dag på vei til jobb og hjem fra jobb.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 21, 2004 jeg vet ikke om hu har type eller noe jeg bare tippet det har kun sett at det er hu som kjører den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 21, 2004 er det kjent folk eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 21, 2004 mener det var en dame som har betalt medlemskontigent fra aksdal eller noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 21, 2004 sikkert hu så har en golf IV 1.8t (ganske pen)... hadde også en relativt pen polo 6N 1.6 før.... har iallefall sitt vacn merke på de så er nok hu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 21, 2004 Opprinnelig postet av Erling Olsen sikkert hu så har en golf IV 1.8t (ganske pen)... bilen eller dama? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 21, 2004 Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen bilen eller dama? Bilen er jaffal fin (Å nei jeg sier ikke at dama er stygg , jeg har bare sett henne inni bilen i fart og da kan jeg ikke kommentere utseendet hennes) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 21, 2004 hehe ok, nei jeg får komme meg ut i snøen og leke meg litt med bilen, må si at jeg er overrasket over kjøreegenskapene til Mk3'en... må vel handle meg noe junk food også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 22, 2004 Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen tror ikke det... men har du sett hun som kjører en Vr6 i byn, samme farge som min, moderat stylet, har også et Vr6 Emblem i grillen... hun ser digg ut, enda mer konge viss hun har fikset bilen sin selv henne må vi verve MÅ verve henne fordi hun ser digg ut?? Syns dette dreide seg litt mer om hvordan dama ser ut jeg, enn hva som er intressen hennes. Er det gutta som skal ha intresse av jentene som verver seg inn eller er det jentene som skal ha intresse for klubben her??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 23, 2004 jentene skal jo selvsagt har interesse for klubben, var nok egentlig nokså ironisk ment, er "gift" jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 23, 2004 Opprinnelig postet av Erling Olsen sikkert hu så har en golf IV 1.8t (ganske pen)... hadde også en relativt pen polo 6N 1.6 før.... har iallefall sitt vacn merke på de så er nok hu Det er sikkert den blå/lilla 6N du mener det er gamle bilen til Trond som har einser GTI og V GTI nå, naboen til verkstede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 23, 2004 Opprinnelig postet av Tore Kirketeig Det er sikkert den blå/lilla 6N du mener det er gamle bilen til Trond som har einser GTI og V GTI nå, naboen til verkstede Jepp... Det stemmer ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...