Anbefalte innlegg

Hei har en Golf 79 model som skal pusses opp nå.

 

Så det jeg da lurer på er om jeg må gjodkjenne bilen med en annen motor eller om jeg kan la vær siden bilen er veteran?? Tenkte på sånn i forhold til forsikringen se

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sånn jeg forstår spm ditt så skal du bytte motor i bilen? all modifisering av kjøretøy med norske reg skilter skal godkjennes og merkes i vognkort uansett modell...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer det ja. Men da er jo det veldig greit. Motor er byttet alt den så.

 

Men åssen er det med mer hk å sånn da?? Gjelder det samme greiene da??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen ekstraavgifter i alle fall. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi får få bilen ferdig først, Så får vi sse åssen det blir

 

Har fått papirer på hva som må til fra Møller. Så er det vel bare å gjøre det som står der å Sattse på beste.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du får ikke veteranforsikring om ikke bilen er org.. men er så mange "ulmeper" med veteranforsikring så er forsåvidt like greit å forsikre den på vanlig vis. blir jo ikke all verden på en sånnen bil uansett :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du får ikke veteranforsikring om ikke bilen er org.. men er så mange "ulmeper" med veteranforsikring så er forsåvidt like greit å forsikre den på vanlig vis. blir jo ikke all verden på en sånnen bil uansett :)

 

Var ikke noe problem å forsikre den se. Jeg måtte bare få bilen godkjent med 1,8l motoren som jeg montert..... Ble 109 kr mer i året å forsikre den som veteran GTI. Bilen skal kun brukes på bra sommer dager. Var km stand på 3000km i året i veteranforsikring mener jeg dem sa.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.