#1 Skrevet Januar 25, 2009 Vil gi bort en vedovn, som sluker 60 cm vedskiver uten stress. Tema på ovnen er "3 bukkene Bruse". Faktisk veldig fin Jeg har aldri koblet den til pipa, så sånn sett er den ubrukt fra meg, men den er brukt tidligere. Hentes snarest, da den bare står i veien. Ingen som henter før fredag 30.01, så fraktes den til Fretex. e-post: oivind.lokset@gmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2009 Tror eg tar ann. trenge nye ovn på hyttå meine eg, så e vel ein bra morsdagsgave kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2009 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1506700post1506700 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 27, 2009 ble du kvitt denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 27, 2009 nei å nei.. ingen som trenger litt "gudd old" vedfyrings.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 28, 2009 Eg kan ta ann eg Øivind Men kan ikkje henta før øve helgå. Forresten så e ann tette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 28, 2009 Eg kan ta ann eg Øivind Men kan ikkje henta før øve helgå. Forresten så e ann tette? Det er greit Har aldri fyrt i den selv, men regner med at alt er ok med den, hvis ikke er det vel ikke store saken å "skru" den fra hverandre for å legge inn ny pakning?!? Det er vel kanskje litt derfor den ikke er tilsalgs, for jeg gidder ikke mer enn ut døra garanti Men for all del, kom å ta en titt før du bestemmer deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 28, 2009 NB! Førstemann som henter den får den!! Holder ikke av i 14 dager..men kan utsette til neste helg, så søndag 8.2 ryker den ut!! Mitt medlemskap avsluttes nå i disse dager, og da er det "game over" med PM og spørsmål også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...