Gis bort mot henting: Dovre vedovn 60 cm

Anbefalte innlegg

Vil gi bort en vedovn, som sluker 60 cm vedskiver uten stress.

 

Tema på ovnen er "3 bukkene Bruse". Faktisk veldig fin :)

 

Jeg har aldri koblet den til pipa, så sånn sett er den ubrukt fra meg, men den er brukt tidligere.

 

Hentes snarest, da den bare står i veien.

 

Ingen som henter før fredag 30.01, så fraktes den til Fretex.

 

e-post: oivind.lokset@gmail.com

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror eg tar ann. trenge nye ovn på hyttå meine eg, så e vel ein bra morsdagsgave kanskje? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei å nei.. ingen som trenger litt "gudd old" vedfyrings..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kan ta ann eg Øivind ;) Men kan ikkje henta før øve helgå. Forresten så e ann tette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kan ta ann eg Øivind ;) Men kan ikkje henta før øve helgå. Forresten så e ann tette?

 

Det er greit :) Har aldri fyrt i den selv, men regner med at alt er ok med den, hvis ikke er det vel ikke store saken å "skru" den fra hverandre for å legge inn ny pakning?!? Det er vel kanskje litt derfor den ikke er tilsalgs, for jeg gidder ikke mer enn ut døra garanti : rolleyes

 

Men for all del, kom å ta en titt før du bestemmer deg : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NB! Førstemann som henter den får den!! Holder ikke av i 14 dager..men kan utsette til neste helg, så søndag 8.2 ryker den ut!! Mitt medlemskap avsluttes nå i disse dager, og da er det "game over" med PM og spørsmål også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.