Vintertreff på Gardermoen Raceway!?:)

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Lurer egentlig på om det er noen interesse for et vintertreff i en av de nærmeste månedene på Gardermoen Raceway??

 

For dere som ikke kjenner til banen fra før, så er dette en dragbane, en lang og bred rettstrekke med noen svinger og litt div.

Var der selv og kjørte i romjula-08, det var helt kongeforhold, og knall kjøremoro!

Masse folk, og masse liv.

 

I forbindelse med dette så var tanken det at, å leie glattkjøringsbanen på NAF rudskogen er forsåvidt greit, men det er et lite sted med mange grenser, derfor tenkte jeg og kanskje arrangere et treff på ringbanen på Gardermoen raceway i steden.

Det er litt lenger og kjøre, men 100% større opplevelse.

Treffet behøver jo i tilfelle skje før snøen forsvinner i de Osloske trakter.

Så det vil si i en av de nærmeste månedene.

 

Vil gjerne ha noen tilbakemeldinger fra dere der ute.

Dette behøver ikke bare gjelde dere fra Østfold Lokallag, men hele VACN, så hvis dere vet om noen andre som ikke ser tråden, så kan du/dere evt. tipse andre om dette.

 

Noen spørsmål dere har, så er det bare og sende en PM, eller skrive her.

 

Håper på mange positive tilbakemeldinger=)

 

Mvh.

 

Kim Stendal

Østfold Lokallag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres MYE morsomere ut enn glattkjøringsbanen til naf ihvertfal! Jeg kommer hvis jeg fortsatt har 200 10v'en.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumpetibump??! =)

 

Klar jeg

 

 

 

 

 

 

PS Vis du bygger om bilen til Quattro hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med! Kan også stå for musikk, hvis jeg rekker å koble opp anlegget innen den tid (om det er nødvendig ;))

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres bra ut:)

Håper også flere melder interesse, det er bare og promotere folkens, og jeg lover dere, og kjøre der oppe i ca 5 timer vil omtrent koste ingenting, så dette er en sjangse vi bør ta=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med!

 

jeg er født og oppvokst ved Ringbanen, og har vel hatt noen 1000 timer der, sommer som vinter i oppveksten.

"Bedre å trene der enn på gata" hehe.

 

Blir med på sparket og jeg, send meg en pm pls :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får garantert med to stykker

 

Husker accorden jeg snakka om Kim? hehe, og en BMW, hvis det trengs folk ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får garantert med to stykker

 

Husker accorden jeg snakka om Kim? hehe, og en BMW, hvis det trengs folk ;)

 

Hehe, hvordan kan man glemme accorden da:P

Det er bra:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med!

 

jeg er født og oppvokst ved Ringbanen, og har vel hatt noen 1000 timer der, sommer som vinter i oppveksten.

"Bedre å trene der enn på gata" hehe.

 

Blir med på sparket og jeg, send meg en pm pls :)

 

 

Heldiggrisen;)

Da kan jo du hjelpe meg og guide folk i "idealsporet":P

Får håpe folk er med så kan vi få en fet dag der:)

Sender deg en PM når jeg vet mer:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heldiggrisen;)

Da kan jo du hjelpe meg og guide folk i "idealsporet":P

Får håpe folk er med så kan vi få en fet dag der:)

Sender deg en PM når jeg vet mer:)

 

Dem har bygd om banen betraktelig etter min ungdomstid der,

men seff skal jeg bli med å hjelpe til. Er der på 15 minutter jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dem har bygd om banen betraktelig etter min ungdomstid der,

men seff skal jeg bli med å hjelpe til. Er der på 15 minutter jeg :)

 

Høre bra ut, da må vi bare få folk til og bli med:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De som melder interesse for dette kan sende meg en PM med tlf nr så jeg har peiling på hvor mange vi blir.

Dato er ikke fastsatt ennå, men jeg treng er og vite ca antall som vil være med:)

På forhånd takk=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slett inboksen din så det er mulig å sende påmeldinger da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det forøvrig mulighet for å sende meg PM igjen, sliti litt med skrivetilang den siste tiden, og da blir innboksen litt mindre gett.=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt info angående denne eventen.

Datoen er foreløpig satt til Lørdag 7. Mars.

Det vil bli bindene påmelding og min. ant. påmeldte er satt til 10 personer.

Det vil koste 250,- og kjøre, og det er snakk om og kjøre fra ca.10.00 til rundt 17.00.

Jeg vil komme tilbake på dette når alt er spikra.

Håper folk vil være med på dette og at vi kanskje kan få til en kolonnekjøring fra Sarpsborg og kanskje plukke ut noen møtesteder innover på vei til banen for og få med flere på veien.

 

Håper dette høres interessant ut for dere.

 

Mvh.

Kim Robin Stendal

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er datoen fastsatt, det blir Lørdag 7. Mars, 250,- pr. pers.

Vi kommer til og være der fra kl.10.00 - ca. 17.00, er det mye trøkk kan vi være der til 18.00, men dette kommer litt an på hvor mange som kommer og hvordan været er.

 

Når det kommer til sikkerhetsregler, så stiller vi ingen store krav, det skal brukes belte, og helst hjelm/bur hvis du kjører med ispigg, men dette er ikke noe som kommer til og bli sjekket av oss, det går litt mer på fornuft hos den enkelte sjåfør/passasjer.

Det er lov og bruke prøveskilt der oppe også, så har du et prosjekt så er det ignen som stopper deg.

 

Betalingsinformasjon kommer nærmere til dere som melder dere.

FOR PÅMELDING, SEND PM TIL MEG!

Så jeg har peil på hvor mange som kommer og betaling og sånn.

Betalingsinformasjon vil komme når jeg har fått 10 påmeldte.

 

Mvh.

Kim Robin Stendal

45295458

rupertx_1@hotmail.com

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åhåhåhå! Detta SKAL jeg være med på! Får kjøre pirat taxi som ett uvær fremover!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åhåhåhå! Detta SKAL jeg være med på! Får kjøre pirat taxi som ett uvær fremover!

 

Bra!

Da er det bare og kjøre taxi fremover eller kanskje du får noen til og sponse deg på øvelseglattkjøring igjen?:)

Med været som er nå så har vi hvertfall nok snø:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært noe å teste quattroen på dette! blir det noen som holder det litt under oppsyn så vi ikke skal få masse kræsj å dritt eller? ser dere lar folk med prøveskilt osv kjøre, så da er det vel mulighet det blir noe verstinger ute der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært noe å teste quattroen på dette! blir det noen som holder det litt under oppsyn så vi ikke skal få masse kræsj å dritt eller? ser dere lar folk med prøveskilt osv kjøre, så da er det vel mulighet det blir noe verstinger ute der

Det er jo bare å bruke huet og holde god avstand ute på banen det da. Men er enig med deg, det burde være noen "flaggvakter" ute på banen, i tilfelle noe faktisk skulle skje :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært noe å teste quattroen på dette! blir det noen som holder det litt under oppsyn så vi ikke skal få masse kræsj å dritt eller? ser dere lar folk med prøveskilt osv kjøre, så da er det vel mulighet det blir noe verstinger ute der

 

Vi vil ha noen som følger med på dette, men blir også litt opplegg rundt kjøringa, vi skal ha frikjøring og autoslalom, så det blir half&half med litt moro:)

Så gled dere!!!

 

Vet det er folk som vil være med som ikke har meldt seg på ennå! Det er fortsatt ikke for sent, så, meld dere på ved og sende meg en PM!

Dagene nærmer seg fort, og kommer til og bli en knalldag!:)

 

mvh.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo bare å bruke huet og holde god avstand ute på banen det da. Men er enig med deg, det burde være noen "flaggvakter" ute på banen, i tilfelle noe faktisk skulle skje :)

 

Savner påmelding fra deg Nicklas;)

 

Mvh.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres MYE morsomere ut enn glattkjøringsbanen til naf ihvertfal! Jeg kommer hvis jeg fortsatt har 200 10v'en.

 

Klar jeg

 

 

 

 

 

 

PS Vis du bygger om bilen til Quattro hehe

 

Fortsatt klare gutter??

 

Tror 200'n din kommer til og kose seg i fonnene på Gardermoen Rune;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hende jeg selger A3en, så ikke så sikker på om jeg tar meg turen ut på banen, men jeg kommer garantert :)

 

Noe sier meg at Martin kommer til å voldta alt som heter snøfonner og brøytekanter der oppe : klø :: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.