Felleskjøring fra Oslo til vintertreffet i Funäsdalen

Anbefalte innlegg

Da blir det felleskjøring fra Oslo til vintertreffet i Funäsdalen med avreise fredag 30/1 kl 11.00.

Vi sammles på Statoil, Furuset og setter kursen mot Sverige kl 11.00 PRESIS (Hørte du Skotner ;)).

Radio på kanal 7 bør finnes i bilen for litt ekstra underholdning: smil :

Fint om de som har tenkt å henge seg gir lyd fra seg i denne tråden her så vi vet hvem som blir med.

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte du Skotner ;)

 

Aye aye, sir! Jeg er med... og skal være der til 11:00.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg plukker opp Kristian på fredag, men skal vel rekke å være på plass til kl. 11. Radioen er satt på lading allerede ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må komme innom meg en dag da Ørjan så du får med deg kameraene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg plukker opp Kristian på fredag, men skal vel rekke å være på plass til kl. 11. Radioen er satt på lading allerede ;)

 

Gambler på at jeg også får sitte på : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gambler på at jeg også får sitte på : smil :

 

Jeg kan gjerne plukke deg opp, men plassmessig hadde det vært greit om en av dere satt på med Ørjan ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Radio på kanal 7 bør finnes i bilen for litt ekstra underholdning: smil :

 

er dette pmr kanal 7?

PMR som blir brukt av crewet også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PMR som blir brukt av crewet også?

 

Ja, vi kommer også til å bruke det. Men en annen kanal enn 7 ;) Kanal 7 er kjørekanal kun...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er samme for meg hvem jeg sitter på med av Ørjan og Mikael, hørte noe snakk om at det var DVD for barna i bilen til Ørjan så det passer jo utmerket, haha :P

Men jeg drar sikkert til Morten tidlig fredag eller torsdag ettermiddag, så får enten Mikael eller Ørjan hente oss der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv å ta diskusjonen om hvem sitter hvor osv i den andre tråden! Denne tråden er KUN for å få en oversikt over hvem som skal være med på avreise fra Statoil på Furust da det begynte å bli litt mye annet i den andre tråden.... Takk: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT.

 

God tur gutta.

 

Ørjan. Du får prøve og holde deg på banen i år da så du slipper mange timer med oppretting av diverse når du kommer hjem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT.

 

God tur gutta.

 

Ørjan. Du får prøve og holde deg på banen i år da så du slipper mange timer med oppretting av diverse når du kommer hjem.

 

Thx

 

Den fangeren som måtte rettes i fjor er solgt ;) sitter vanlig golf4 fanger på nå ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sukk sukk sukk sukk....... jeg skulle vært der :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.