Oppsumering årsmøte region Telemark 2009

Anbefalte innlegg

Heihei

 

Vi tok ett tidlig årsmøte idag som jeg gikk ut med på forumet for noen uker siden og sa da at vi kjører igang med.

 

Endte med 6 medlemmer og 2 kommende medlemmer innen kort tid. Jeg fortalte som det var at jeg ønsket noen nye inn i styret og få prøve seg, så pr. dags dato ser styret ut i telemark SLIK ;

 

Formann ; Stian Olsen

Nest Formann ; Lars Erik Johannessen

Kasserer ; Christian Johnsen (si ifra om du har noe imot og forsette)

styre/treff komite ; Jan Richard Hansen

 

Videre ble det ønsket fra flere og flere og få regionen mer aktiv og det vil prøves mer aktivt framover og få til noe sammen i regionen og prøve og møte andre regioner i nærheten for fellestreff.

 

Jeg ønsker Stian lykke til og som sagt så får du spørre om du møter på noen vanskelige oppgaver :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for støtten Lars !

 

skal se om jeg kan finne noen vansklige oppgaver :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Videre ble det ønsket fra flere og flere og få regionen mer aktiv og det vil prøves mer aktivt framover og få til noe sammen i regionen og prøve og møte andre regioner i nærheten for fellestreff.

 

Jeg ønsker Stian lykke til og som sagt så får du spørre om du møter på noen vanskelige oppgaver :P

 

Først av alt vil jeg gratulere Stian med det nye vervet som Formann. Jeg har ingen betenkeligheter med denne innsettelsen. ;)

 

Tror absolutt lederduoen vil kunne fortsette den positive trenden i Telemark lokallag. Det er på det rene at det har vært et generasjonsskifte på gang de siste årene og da kan det ofte være litt tregt i starten. Det tar alltid tid å bygge opp kjernen som er så viktig for alle lokallag. Jeg håper ønsket fra medlemmene om et mer aktivt lokallag gjør at flere møter opp på samlingene. Telemark lokallag har utvilsomt et stort potensial.

 

Det er litt synd jeg ikke får fulgt Telemark så godt i 2009, for det virker som om det blir mye bra å se frem til. Jeg ønsker det nye styret lykke til i året som kommer, og oppfordrer alle medlemmer i lokallaget til å stille opp på møte! : ja :

 

Hilsen fra telemarking i eksil. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal si du er sårt savnet på møter med glis og snasen bil Torstein. Håper du dukker opp på treff selv om du er et lite stykke unna :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.