Anbefalte innlegg

Det ligge velldi gått an me an.. an ska stå feri i sommar trur eg d na:) glede meg:) bur 10 min vekke frå an.. å e medlem.. då e det gratis å kjøra:D GUdd

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Planene inneholder 1200 meter dragstripe, 1720 meter asfaltbane for bil og motorsykkel, 910 meter gokartbane, 300 meter driftingbane og 100 meter bane for traktorpulling.

 

Er alt dette klart til sommeren???????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oooh, nice! Denna banen må absolutt prøvas!!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg må bare beklaga.. bomma litt på åre.. det e snakk om at någe kansje e klart te sommaren.. men alt sko stå klart våren 2010:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, er det noen som vet status på dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer jeg også på

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror ikke d e gjort så mye der ennå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er Jæren dragrace klubb nede for telling?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet bare at jæren amcar ikke gidder å dra igang noe street legal,fordi d er en del eldre medlemmer som ikke gidder å stellei stand noe.Og da gidder de yngste ikke heller å ordne noe som tar halve dagen å få til,men som bare varer noen få timer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heilt fantastisk! :D glede meg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir bra. Bare og glede oss.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn off topic blir det street legal til våren igjen og;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger litt info på facebook gruppa deres. Jeg har sendt en invitasjon til deg Thomas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk! Det ser ut som det går litt fremover.,.,

 

Har også hørt noen rykter om at det skal bygges noe oppe på Karmøy???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det! http://www.nrk.no/rogaland/fjord-motorpark-presenterte-visjonsplan-i-dag-1.12414249

 

Kan følges her:

https://www.facebook.com/pages/Fjord-Motorpark/195362783820685?fref=ts

 

Synd at politikerene gikk imot motorsportforbundets anbefaling, og valgte sokndal/time over karmøy som alternativet som fikk statlig støtte (20 millioner). Det forslaget som fikk tildelt stønad (Motorakademiet - Sokndal/Time sammenslått til et "felles" anlegg), er nedlagt og avviklet etterpå... Men godt at de ikke ga opp på Karmøy, og har fortsatt med prosjektet selv uten statlig stønad.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

that moment when you realize that this thread is from 2009...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det ikke noe av banen i sokndal?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stian, se facebook

 

Sokndal satser på åpning i 2017

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at du kjenner til at banen skal bygges på en steinfylling fra en stor gruvebedrift som er nærmeste nabo. Steinfyllingen er denne bedriftens deponi og vi er derfor litt avhengig av at det deponeres masse på området, men det kjøres regelmessig ut masse. Utfylt areal er større en det du ser på bildet.

 

Styret jobber etter en plan om at raceingbanen kan være ferdig til våren 2017. Det er en bane på litt over 2400m og godkjent etter FIA reglementet som en grade 3 bane.

 

Jeg legger ved et bilde som viser fyllingen pr mars 2015. Pt. er noe over 70 % av arealet som til raceingbanen utfylt. Noen fyllinger er over 30m høye, så dette tar litt tid, men for å illustrere hvilke mengder vi snakker om: I perioden april 2013 til oktober 2014 bl edet kjørt ut ca 1,5 mill tonn steinmasser. Hvis dette skulle blitt kjørt med 15 tonns lastebil er, måtte disse kjørt 100.000 lass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg var innom her en tur i går. det blir stort og bra :)

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.