Anbefalte innlegg

Var innom Skolt her om dagen for å høre på pris på vebasto. Der fikk jeg ett relatift morsomt svar! De kunne montere det, men det var så dyrt i innkjøp at han bak disken ikke gadd å finne prisen. Dessuten var det så vanskelig å montere at de ikke gadd det heller!

 

Så mitt spm, hvor finner man ett firma som man kan bestille vebaso og få det montering i fredrikstad og ommeng?

 

Har ikke hatt VAG før, og jeg har heller ikke hatt Audien lenge, men kunde servicen på Skolt er jeg ikke imponert over så langt.. Selgerene virker ikke interisert i å selge bil og de i deleavd. virker ikke kapabel til å svare på andre spm en "normalt".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for kjapt svar!

 

Var inne på siden deres å tittet, så at Hellanor i Fredrikstad var forhandler for dem. Noen som vet om de monterer og?

 

Har en jente på 2 år som i går kveld fant bil nøklene å lekte med de. Hun hadde da klart å åpne alle vinduene på bilen slik at de var 1/2 åpen i hele natt! Når jeg stod opp i dag så jeg dette, men vinduene var fråset fast. Fikk de ikke opp før kl 11.00! Så klokken 10.00 falt den endelige avgjørelsen: Inn med Vebasto!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden de forhandler dette ville jeg tro at de monterer. Er jo ikke noe "en vanlig mann i gata" klarer dette her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der jeg jobber så montrere vi webasto i alle bussene og diverse person biler. har dette selv i bilen min:D

veldig fint på vinteren. er farne min som er eier av firma så jeg kan skaffe det til innkjøps pris til oss. jeg kan også hjelpe deg med monteringa. all privat skruinga jeg gjør står jeg og gjør på jobben:D

mener jeg ga 6300kr inn til oss for en luft varmer. en sånn som går på kjølevannet og vifta i bilen tror jeg ligger på samme pris....

og kan skaffe en del ekstra ting. tidsur,fjern kontroll for av\på skruing. gsm funskjon for og kunne ringe til bilen og skru av\på... mange muligheter...

 

Jeg jobber på Lafinto a/s ligger på gressvik..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Mats Høkeli

Der jeg jobber så montrere vi webasto i alle bussene og diverse person biler. har dette selv i bilen min:D

veldig fint på vinteren. er farne min som er eier av firma så jeg kan skaffe det til innkjøps pris til oss. jeg kan også hjelpe deg med monteringa. all privat skruinga jeg gjør står jeg og gjør på jobben:D

mener jeg ga 6300kr inn til oss for en luft varmer. en sånn som går på kjølevannet og vifta i bilen tror jeg ligger på samme pris....

og kan skaffe en del ekstra ting. tidsur,fjern kontroll for av\på skruing. gsm funskjon for og kunne ringe til bilen og skru av\på... mange muligheter...

 

Jeg jobber på Lafinto a/s ligger på gressvik..

 

Du har PM

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.