Telemark Lokallags medlemmer. Ang. Grenlandstreffet 2oo9

Anbefalte innlegg

Dere kan skrive opp Mats Kvaalen(medlem) også, fikk med han med fra kl 9 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

strålende :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kamerat av meg (Alexander Nikolaisen) stiller opp med bil fra Autostrada, og mulig noen Oettinger kataloger:)

Han kommer kl 9.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kamerat av meg (Alexander Nikolaisen) stiller opp med bil fra Autostrada, og mulig noen Oettinger kataloger:)

Han kommer kl 9.

 

med VAG som han vil stille ut som sin bil eller vil han komme med bil for autostrada for og vise fram noe gromt ?

 

eventuelt om at det er for og vise ut bil av NON VAG for autostrada bør dette snakkes om på ett møte om det ikke er gjort ? Nå var ikke jeg på sist møte så kan godt hende det ble avtalt da.... Men sist vi var på møte og jeg var tilstede ble vi enige at vi hadde "nok" firmaer" til stands og at vi ikke ville ha for mye....

 

Men for all del, kult om dere har blitt enige om at dere autostrada kommer også for utstilling. Regner med Freddy har fått info om at de kommer også....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

med VAG som han vil stille ut som sin bil eller vil han komme med bil for autostrada for og vise fram noe gromt ?

 

eventuelt om at det er for og vise ut bil av NON VAG for autostrada bør dette snakkes om på ett møte om det ikke er gjort ? Nå var ikke jeg på sist møte så kan godt hende det ble avtalt da.... Men sist vi var på møte og jeg var tilstede ble vi enige at vi hadde "nok" firmaer" til stands og at vi ikke ville ha for mye....

 

Men for all del, kult om dere har blitt enige om at dere autostrada kommer også for utstilling. Regner med Freddy har fått info om at de kommer også....

 

Var bare noe han sa til meg i dag morges. Han skulle komme med en grom VAG derfra, men planen var ikke at de skulle ha noen stand såvidt jeg vet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var bare noe han sa til meg i dag morges. Han skulle komme med en grom VAG derfra, men planen var ikke at de skulle ha noen stand såvidt jeg vet...

 

KAn jo kanskje tenkes, men blir ikke han som har den med. Han har jo ikke lappen lengre. Hehe!!!

 

 

Kan prøve og komme og hjelpe, men kan ikke love. Eksamen eksamen eksamen eksamen.

 

Vi får se

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KAn jo kanskje tenkes, men blir ikke han som har den med. Han har jo ikke lappen lengre. Hehe!!!

 

Haha, sant det:p Blir vel han som ordner bil og faren som kjører isåfall tenker jeg;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er grom vogn så må det enten bli nye RS4 /RS6 eller R8! Autostrada selger vel ikke andre vag? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta den med :) kan stilles ut som alle andre den :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er grom vogn så må det enten bli nye RS4 /RS6 eller R8! Autostrada selger vel ikke andre vag? :P

 

Vet de har en RS6 inne, men vet ikke om den går:p Ellers så står det en kliss ny A5 og noe slikt der iallefall;) kanskje ikke fult så gromt, men men..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selfølgelig, kommer det noe av den gromme klassen med S-RS eller R forran så skal vi vell alltids få det til. Men dette bør vi ha igrunn spikra om kommer eller ikke. Stian Olsen har vell noe mer oversikt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stian: Er alt som skal handles inn på plass? Pokaler, partytelt..osv.. Ting til fiskekonk?...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"fiskebiletter" snakka vell om en slik loddbok sak.

 

Kjegler og eventuelt en rull med sperrebånd? da tenker jeg litt på for og skille hvor rekkene går for og parkere bilen til utstillig og slikt.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, må vi kjøpe kjegler og sperrebånd, eller får vi tak i det noen steder?

Er jo mye veiarb. så kan jo "låne" noen kjegler derfra ;P hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fiffi ide jan richard :D men bånd burde ikke være no problem å få tak i iallefall .... kjegler er jeg litt mer usikker på

 

 

fiskekonk der trenger vi premier .... ellers er det andre på stell trur jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sperrebånd så jeg de hadde på coop obs bygg! Kan sjekke pris i morgen jeg(jobber der, men null rabatter får jeg :()

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres bra ut :) stresser litt med eksamen for tiden så litt vanskelig å få til alt på en gang :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjenner til det! hadde eksamen i dag.. og denne uken skal jeg bytte bremser, sette på det justerbare, og polere bil... hmm rekker jeg alt det tro? håper :)

 

Koster 309,- for sperrebånd, var 500m slik rød/hvit..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er partytelt kjøpt inn ?

hva gjør vi med kjegler? Noen som kan sjekke opp om mulighet og få låne noen ?

Status pokaler? hentes fredagen ?

Status PA anlegg, niklas. du har kontrollen på dette?

Skjøteledninger/tromler? noen av firmautstillerene våre ønsker mulig strøm ?

utstillerark, hvem kopierer? jeg kan ta en runde på jobben hos meg med noe. Men rekker ikke dette før fredagen. Men da må Jan R. sende meg det jeg skal kopiere. Mailen min har du

Sperrebånd, Rekker du og få med deg det også Stian ? eventuelt mulig Anders kan ta med om du skal på jobb en av de nærmeste dagene og cashe dette ut også får cash tilbake fra Stian med kvittering ?

 

Stian og jeg har prøvd og få tak i Andreas Skotner ang, stasj som ligger i campingvogna samt og få vogna til treffet. Ingen lykkes og få tak i han så jeg tok videre kontakt med Joachim Næss. Fikk svar av han etter ett par timer, så jeg skal lage en kort artikkel om treffet som føres ut på hovedsidene Onsdag kveld.

 

campingvogna har jeg ingen løsning på. Slik jeg har forstått det fra ifjor står denne hos Andreas S. Så når vi ikke får kontakt så er det ikke stort vi får gjort med dette. Bare gjøre det beste ut av dette.

 

jeg skal også få plukka med meg VACN telemark banneren som jeg har liggende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

null stress å legge ut! Skal på jobb i morgen kveld, så tar med 1 stk, regner med 500m holder?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stian og jeg har prøvd og få tak i Andreas Skotner ang, stasj som ligger i campingvogna samt og få vogna til treffet. Ingen lykkes og få tak i han så jeg tok videre kontakt med Joachim Næss. Fikk svar av han etter ett par timer, så jeg skal lage en kort artikkel om treffet som føres ut på hovedsidene Onsdag kveld.

 

campingvogna har jeg ingen løsning på. Slik jeg har forstått det fra ifjor står denne hos Andreas S. Så når vi ikke får kontakt så er det ikke stort vi får gjort med dette. Bare gjøre det beste ut av dette.

 

jeg skal også få plukka med meg VACN telemark banneren som jeg har liggende.

 

Hei Hør med gutta som arrangerte Haldentreffet.Knut-Richard Sjøvold

Mener å huske han si at de hentet vogna selv.

 

Ps. Andreas er på biltur i europa så han er litt vanskelig å få tak i.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PA er under kontroll. Hentes faktisk i morgen når jeg tenker meg om. Det jeg er litt stressa med er klubbvogna. Hadde vært veldig tøft å ha den der. Utrolig at det skal være så vanskelig å la seg kontakte... Men jeg kan forsåvidt hente den når det skulle være. Har fri fra og med i morgen klokken 14.30 og kan bruke trekkvogn akkurat når det skulle passe å hente den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når er neste møte tiltenkt ? Eller er det ikke tenkt ? Til Fredagen eller Torsdags kveld en gang ? ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå får vi bare håpe på strålende vær!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En på jobben min sjekker ut kjegler! han jobbet i mesta tidligere så skulle høre med de for å låne.. Får beskjed i morgen formiddag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.