03 A6 1.8tq kromma endestusser?

Anbefalte innlegg

Hei, vet ikke helt hvor jeg skal legge denne, så tar den her.

Kunne tenkt meg å ha kromma endestusser på bilen, kom over dette en plass tidligere, men finner ikke igjen siden.

Noen som har handlet, eller vet hvor det finnes? Trengs det kutting/tilpassing på nåværende endestusser for å få gjennomførbart?

 

Kim Jørgen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk montert mine hos svendsen eksos, kostet noen hundrelapper for litt kapping og sveising.

 

Kjørte 90mm endestusser.

 

2118481542427a052050e9d.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha ok, 90mm å ja:) Men, kjøpte du de på forhånd, eller har de slikt der? Kunne igrunn kappa å sveise selv, men betaler gjerne noen hundrelapper for å slippe det. Regner med at man må ned med anlegget for å komme til å sveise rundt.

 

 

Fikk montert mine hos svendsen eksos, kostet noen hundrelapper for litt kapping og sveising.

 

Kjørte 90mm endestusser.

 

2118481542427a052050e9d.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her i Drammen hadde de noe, men jeg mener jeg kjøpte mine på Mekonomen eller noe lign.

Laser het de. Kuttet av den originale endestussen og sveiset på de nye. Alt mens eksosanlegget hang på bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hm.. Svendsen i Drammen, la frem 3000,- pr side for meg, når jeg ba om enderør ut på hver side bak på min A6 avant!

Og da ville de ikke skjære i fangeren, det måtte jeg gjøre selv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm ok. Stiller meg litt spørrende til hvordan de fikk plass til å sveise i overkant på røra når de ligger helt opp under bilen. 3000,- pr side ja, det var jo litt dyrt, jeg får ringe svendsen eksos en dag å høre hva de har å si.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På faceliften er jo fangeren "ferdig kuttet".

Det er jo plass mellom eksos og karroseri, han som jobbet på bilen min klarte det værtfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mhm, er rimelig god plass rundt de originale endestussene.

Har ikke vært under å sett jeg, men det er vel tilstrekkelig med åpning imellom som du sier. Får ta en prat med de, høre hva de skal ha for det. Takk for tips

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke sikkert de sveiser rundt hele :) blir vel bare punkta

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan gikk dette? Holder på med samme selv :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.