Spotta en dekaltrimma Touareg,trodde jeg. (Touareg W12)

Anbefalte innlegg

På vei hjem tidligere idag traff jeg på en svart Touraeg som jeg så ikke var helt standard. Han kjørte forbi Shell på Lerstad å skulle mot Ålesund sentrum. Snudde meg å så et W12 emblem bak sammen med 4 store enderør (2 på hver side) Bilen hadde ikke norske skilt,den hadde nok kosta rundt 2 mill med den motoren der. Trodde ikke man fikk Touraegen med W12 motoren så jeg trodde den var bare påmontert litt styling,eksos og W12 emblem. Men googla den når jeg kom hjem,å joda....den så helt likedan ut. Svart med diskret styling,4 blanke enderør å W12 emblem. Sikkert en heftig bil med den motoren men den tror den er en smule tørst. Men det var fint lite info å finne om den bilen så tror ikke den var/er noen volum-selger akkurat....kanskje ikke så rart med en 6 liters W12 bensinmotor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vw-touareg-w12-sport-1.JPG

 

 

450 hk,600 nm,0-100 på fattige 5,9 sekund : eek : og en toppfart som er sperra på 250. Ganske imponerende med den 0-100 tiden på den svære bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SIkkert samme bilen eg såg på Fjellsetra forrige lørdag. Blei so forfjamsa at eg ikkje fikk sett etter nasjonaliteten. Men feit bil ja!

Bensinforbruket er vel ikkje so nøye? Bensinstasjonar er det jo over alt for tida :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SIkkert samme bilen eg såg på Fjellsetra forrige lørdag. Blei so forfjamsa at eg ikkje fikk sett etter nasjonaliteten. Men feit bil ja!

Bensinforbruket er vel ikkje so nøye? Bensinstasjonar er det jo over alt for tida :)

Hehe man snur vel kanskje ikke på krona med en slik bil nei ;) Feit men allikevel litt anonym (bortsett fra W12 emblema da)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den bilen har kjørt rundt i Ulsteinvik innimellom no den siste tida....

Faktisk holdt på å kjøre på samme rabatten to ganger når jeg har møtt den......:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne har jeg sett flere ganger på Kiwi i byen. Syk bil! Er latvisk eller litauenregistrert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne har jeg sett flere ganger på Kiwi i byen. Syk bil! Er latvisk eller litauenregistrert.
Fortsatt Ålesund vi snakka om her eller ? Er en Latvisk/Litauisk håndverker som raller rundt i en Mercedes CLS 350 her i byen også.....: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.