"Allroad/S-line lister" på A4...

Anbefalte innlegg

Noen som har disse listene på bilen sin (A4/S4 B6/8E S-Line)? Og/eller er det noen som vet/kan ta målene (lengden) nøyaktig på disse?

576489-bilde4-hjulbak.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det samme lengde på avant?

 

Kan måle det så snart dama kommer fra butikken om det er til hjelp med avant målene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, mener sedan og Avant er identiske... Avant er uansett mer relativt, så passer bra det hvis du måler :P ... og hva slags materiale er disse lagd av?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Målene er i øverkant av lisen 104,5 cm på dørene forran, og 65,5 cm i øverkant av listene på bakdørene. Var vell mye snø på og rundt bilen, så det kan være ett par millimeter fra eller til.

 

Ikke jeg som har satt de på, men de er laget av plast tror jeg.

 

Ikke serlig bra bilde, men pent synes nå jeg det er med de listen!

sommer 2004 132.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tuuuuusen takk! Litt kort på bakdøren, men det som er for langt fremme får man skjøte inn bak. Alt kan tilpasses hvis man vil :P ... skal på B5en altså...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Andreas Skotner

Ja, mener sedan og Avant er identiske... Avant er uansett mer relativt, så passer bra det hvis du måler :P ... og hva slags materiale er disse lagd av?

Mer relativt ? Relevant kanskje ? ;)

Vet ikke hva listene er laget av, men de er forholdsvis tunge (massive) og kledd med en type (hard)plast?

Husk at S-Line listene er en mildere utgave av S4 listene. Dvs. S4 listene stikker mer ut.

Listene er jo bolt-on på B6, men hvordan det er å evt. tilpasse disse til en B5 vites ikke.

Prisen tatt i betreakting, hadde jeg gjort et grundig forarbeide før jeg gikk løs på dette : klø :

Uansett .. lykke til! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, relativt.. feil ordvalg : flau :

 

Har tilgang til et sett billig for hånd, er derfor jeg maser litt om det. Hadde aldri kjøpt disse nye til 6k nei : fis :

 

Skal nok gå å kappe og skjøte litt så burde dem vel passe etter hvert. Får se hva det blir til :\

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Listene til S4 har en veil. pris hos møller på ca 3200,- til alle 4 dørene. Med "litt" rabatt betalte jeg 2400,- da jeg kjøpte mine i sommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.