#101 Skrevet Desember 12, 2009 men da må vi sende inn instrumentet våres ja? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Desember 12, 2009 Stian, Du må gjerne se på mitt panel i a6`n når du henter reservepanelet mitt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Desember 12, 2009 Deinj e go 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Desember 12, 2009 men da må vi sende inn instrumentet våres ja? De kommer neppe hjem til oss. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Oktober 4, 2010 Har selv dårlig display , noen som fant ut beste løsningen? Lodding selv ? eller ble det dyrt iom enn måtte kode ? Få tak i nytt display? Må vell lodde da også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Oktober 4, 2010 Har selv dårlig display , noen som fant ut beste løsningen? Lodding selv ? eller ble det dyrt iom enn måtte kode ? Få tak i nytt display? Må vell lodde da også? Har loddet inn nytt til meg selv ja. Står i tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Oktober 4, 2010 Hvor er det best å kjøpe slike paneler med tanke på kvalitet og pris? Vurdere og levere instrumentpanelet mitt inn til fagfolk som kan lodde og få dem til å gjøre det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Oktober 4, 2010 Med pixselfix.info i canada har jeg god erfaring, De både selger og lodder inn LCD panel. Det står litt om det i innlegg nr 21 og 100 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Oktober 4, 2010 (endret) noen som vet hvor mye en audi forhandler tar for å skifte FIS displayet? edit: fant svar tideligere i tråden...stemmer det med 8.000,- ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Oktober 4, 2010 noen som vet hvor mye en audi forhandler tar for å skifte FIS displayet? edit: fant svar tideligere i tråden...stemmer det med 8.000,- ??? Tror ikke de reparerer sånt hos møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Oktober 4, 2010 Tror ikke de reparerer sånt hos møller burde da kunne skiftes....de skiftet jo innmaten i speedometeret på RS2'n da det gikk i stykker. Skal sjekke med AZF i Flensburg hvor mye de tar for jobben. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Oktober 4, 2010 ringte speedometerservice i oslo men dem fiksa ikke displayet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Oktober 4, 2010 Vel, ble ganske dyrt for meg oxo ble vel rundt 5500 med div paneler kjøpt inn og til slutt nytt brukt panel som jeg klarte og skifte lcd i, men måtte ha hjelp til koding etterpå... hos vag. Jeg ser at mitt er litt lyst ja. men har jo ikke fått testet noe serlig enda og ikke i mørket iallefall. Men jeg går ut fra at jeg kan lett skru opp og legge et lag solfilm eller to... Jeg har et panel som jeg kan prøve å lodde inn hvis noen tør:p har jo lært av mine egne feil hehe: rolleyes vist man tar org instrumenter og bytter lcd displayet i så må vel ikke dette kodes på nytt? det er vel kun vist du bytter komplett instrument eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Oktober 4, 2010 ingen koding. bare lodding Koster ca 1000kr for ett lcd display. http://www.blocket.se/vasterbotten/Audi_A3__A4__A6__S3__S4__S6___VW___LCD_Panel_27945093.htm?ca=3&w=3&last=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Oktober 5, 2010 vist man tar org instrumenter og bytter lcd displayet i så må vel ikke dette kodes på nytt? det er vel kun vist du bytter komplett instrument eller? Det er riktig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Oktober 23, 2010 Dette er nå endelig mulig å få utført profesjonelt hos Tunheim Auto, vet jeg. Tlf 975 37404 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Oktober 24, 2010 vet du pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Oktober 24, 2010 Venter spent på prisen jeg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Oktober 24, 2010 Dessverre har jeg ikke fått noe pris enda. Tunheim har akkurat investert i en hel del utstyr for diverse instrument-reparasjoner til mange merker, fikk jeg høre. Skal legge ut info så snart jeg vet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Oktober 24, 2010 thumbs up for VAG rabbattttteeerrr da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Oktober 26, 2010 Jeg har akkurat snakket med Leif på Tunheim Auto. Prisen blir 2500,- for å få byttet FIS-displayet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Oktober 26, 2010 Jajaja, det er med FIS displayet ja..?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Oktober 26, 2010 Jajaja, det er med FIS displayet ja..?? Det stemmer ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Oktober 27, 2010 Jeg har akkurat snakket med Leif på Tunheim Auto. Prisen blir 2500,- for å få byttet FIS-displayet. Det er en akseptabel pris det, tatt i betraktning at det er my som kan gå i stykker under jobben, spesielt under demontering. Så bør de jo ha utstyr til å teste spidometeret etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Oktober 27, 2010 Jepp. Har handlet ett her http://www.blocket.se/vasterbotten/Audi_A3__A4__A6__S3__S4__S6___VW___LCD_Panel_27945093.htm?ca=3&w=3&last=1 Men regner med jeg bruker VK2 elektro. Å ta ut hele instrumentet er jo gjort på 5 min, det samme er å komme seg inn til printplaten, er vel bare lodding som skal til, å på VK2 så har de maskiner til å gjøre dette. Gratis for meg, lære til elever. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...