LCD paneler. (FIS) Hvor mange trenger reparasjon?

Anbefalte innlegg

Jeg vil også ha display som virker, 99modell A6 2,5tdiq....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil også ha display som virker, 99modell A6 2,5tdiq....

Det ordner vi.

Har svart på din PM

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker å bestille 10 paneler først,

Så skal de kvalitetssjekkes

Jeg oppdaterer tråden med en gang det er noe nytt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vel mere og mindre faset ut de kinesiske panelene pga. at panelene er for skarpe.

Ikke svarer de på mail heller.

Har litt nye opplysninger.

Man må finne ut ved vagcom eller se bak på instrumentet om man har et VDO eller JAEGER panel.

Svart plast bak er lik VDO spidometer

Hvit plast bak er lik JAEGER spidometer

Modeller som kan repareres : (med et lite forbehold)

A6 1998-2005

A4 1998-2001

TT 1998-2008

A3,A8, Bora,sharan og passat med et slikt FIS panel.

Priser på Originalt lcd blir på 1100 løst og ev. 1500 montert

Andre modeller som ikke er nevnt her send pm.

Jeg vil gjerne ha dette montert, mener jeg har VDO, men skal dobbeltsjekke på Vag-com slik at jeg er sikker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil gjerne ha dette montert, mener jeg har VDO, men skal dobbeltsjekke på Vag-com slik at jeg er sikker.

Og forde som ikke har vagcom er det bare å se på fargen bak på spidometeret.

Etter det jeg har skjønt så er det svært få a6èr med jaeger panel, de er oftere i a3 og TT.

Her er de fysiske forskjellene på VDO og JAEGER paneler

1[1].JPG

Har etter mye grubling utsatt bestilling av 10 paneler fra en leverandør. Det er litt kjedelig hvis en skulle treffe på useriøse aktører. I stedet har jeg nå 3 forskjellige paneler på vei fra 3 forskjellige levrandører.

Så får jeg prøvet ut forskjellige paneler og forhandlere, samt spre risikoen min litt.

Tror ikke noen av disse panelene er ubrukelige men det er greit å se hvilke en skal bestille flere av.

Jeg legger ut bilder av resultatene, smtidig ser dere at jeg er kompatibel for jobben.

Jeg har diverse loddekurs og ESD kurs fra gamlejobben min : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

int jeg og så du veit det :) a6 2000mod :) send på en pm viss det blir bestilling :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

int jeg og så du veit det :) a6 2000mod :) send på en pm viss det blir bestilling :)

D et skal jeg. Bestilling blir det, må bare finne det beste alternativet først

Regner med å ha svaret på det om 2-3 uker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du høre med han om han greier å skaffe den nye LCD til VW (som er hvit) ?

Hvilken bil er det snakk om? Er det snakk om å bytte fra rødt til hvitt? det kan bli vanskelig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken bil er det snakk om? Er det snakk om å bytte fra rødt til hvitt? det kan bli vanskelig.

Golf V

Det nye panelet til Golf VI er visstnok det samme, med "samme" koblinger som Golf V. (jfr noen utenlandske forum)

Så skal være "plug&play" ja, hvis det er riktig panel :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golf V

Det nye panelet til Golf VI er visstnok det samme, med "samme" koblinger som Golf V. (jfr noen utenlandske forum)

Så skal være "plug&play" ja, hvis det er riktig panel :)

Er det er slikt panel du har, og det er en golf 4 så skal det passe.

normaldsc4123ca6.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå fått et panel fra canada, det dyreste så langt men det er også de med best service. Skal teste det i bilen min når jeg kommer hjem fra sjøen. Får se om det blir til helga.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halla hvordan går det med panelene???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halla hvordan går det med panelene???

Jo da, det er framgang, Har hatt en uke hjemme nå og har fått alle tre panelene jeg har bestilt. Har oxo fått hjem div loddeutstyr. Har vært litt daff i det siste : rolleyes ja men sånn er det etter dagevis med nattskift. Men det blir prøving denne uken : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konge :D

Si ifra når du kan ta imot instrumentet mitt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konge :D

Si ifra når du kan ta imot instrumentet mitt :)

Har nå prøvet et par ganger uten å lykkes. Hvis jeg ikke finner ut av dette så skrinlegges prosjektet.: mad :: gråter :: klø :: bh :: faint :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå prøvet et par ganger uten å lykkes. Hvis jeg ikke finner ut av dette så skrinlegges prosjektet.: mad :: gråter :: klø :: bh :: faint :

Hva er problemet, siden du ikke lykkes? Har fulgt med denne tråden fra begynnelsen, og tenkte at jeg i verste fall kunne tilby meg å montere, hvis det ikke er så forferdelig tidkrevende...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet om en gjeng på svensk side som tar 2500 SKR...

Men da må hele instrumentet inn..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet om en gjeng på svensk side som tar 2500 SKR...

Men da må hele instrumentet inn..

Mulig vi må krype til korset..... men bilen starter ikke uten spidometer, jeg mener , den stopper etter ett sekund.: mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er problemet, siden du ikke lykkes? Har fulgt med denne tråden fra begynnelsen, og tenkte at jeg i verste fall kunne tilby meg å montere, hvis det ikke er så forferdelig tidkrevende...

Vet ikke helt hva jeg har gjort feil, sender deg en pm.

Tenker du på lodding + montering?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om vi er en gjeng som sender inn får vi deet kansje billigere :)

Skal høre litt med OL Construction om kansje de gjør det. (de som har min bil i østersund)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om vi er en gjeng som sender inn får vi deet kansje billigere :)

Skal høre litt med OL Construction om kansje de gjør det. (de som har min bil i østersund)

Dagstur?: smil :: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp fint me oss som bor nert grensa :D

Han skulle sjekke opp dette å komme tilbake til meg på fredag

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå ser det desverre ut at jeg trenger ny FIS skjerm snart også. Fanen....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Egentli så er audi en kasse på 4 hjul med bare problem.. skjønner ikke hvor kvaliteten fra tildigere audier har blitt av.. Satans iriterende når AUDI er verdens beste kjørevogn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Egentli så er audi en kasse på 4 hjul med bare problem.. skjønner ikke hvor kvaliteten fra tildigere audier har blitt av.. Satans iriterende når AUDI er verdens beste kjørevogn

ja det virker som audi er beregnet på kakser som har råd å reparere, hver gang noe ryker, Automatkasser og spidometer er gode eksempel på det.

Værre blir det når elekrtonikken over alt forbyr deg å sette inn brukte deler, og man må være hacker for å få det til.

Tilbake til tema

Blir snart en svipptur til åre for å hente et spidometer, for så å bytte panel i det. Blir det ikke bra da heller sender jeg dritten til en repratør.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.