LCD paneler. (FIS) Hvor mange trenger reparasjon?

Anbefalte innlegg

Ok.. har ikke hørt noe fra ol construction enda. tenkte å ringe i kveld.

Har du en bra repratør?? som kan (tydeligvis) hjelpe en god del audi eiere i Norges land med samme problemet???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei ikke innenlands. derfor jeg bestiller et instrument, for å ha noe å kjøre med i mellomtiden.

Har god dialog med en i canada, har oxo vert i kontakt med firma i tyskland. så det er bare å velge en.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ingen i norge som kan lodde disse for alle oss da mon tro??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ingen i norge som kan lodde disse for alle oss da mon tro??

hvis det er 99 mod du har og delenr begynner med 919, kan du låne mitt mens du sender inn ditt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet om en gjeng på svensk side som tar 2500 SKR...

Men da må hele instrumentet inn..

Hvilken side er dette? Jeg vurdere bare å plukke ut displayet for å sende det inn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken side er dette? Jeg vurdere bare å plukke ut displayet for å sende det inn.

Søke på blocket.se det var der jeg så det....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fott meg et nytt brukt instrument panel, Jeg tok mot til meg å byttet skjerm i det og vips så funket det.

Det skjedde nok noe annet mystisk med det gamle som gjorde at uansett hvor mange skjermer jeg hadde prøvet i det hadde det nok ikke fungert, og slike feil fikser jeg ikke.

Nå er det bare for møller og kode nøkler, og km stand må jo rettes men det kan jeg ta senere. På et treff kansje hvis noen som har vag tacho gidder å ta med...:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med andre ord så kan du bytte alle våres panel???? :D:D:D:D:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med andre ord så kan du bytte alle våres panel???? :D:D:D:D:D

rent teknisk ja.

Men har ingen paneler igjenn, Kan gi dere adresser for å skaffe paneler så er det bare å stikke innom. Men går det gæærnt må dere skaffe nye/brukte instrument eller sende dem bort.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok... vurdere å sende det inn til de i svergie.. Bor så nert grensa læl så keffer it liksom :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok... vurdere å sende det inn til de i svergie.. Bor så nert grensa læl så keffer it liksom :D

Jeg fant ikke noe vedr. dette i Sverige. Del gjerne erfaringer med firmaer som utfører denne jobben i Sverige.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan jeg vet du :)

http://www.doldapixlar.se

http://www.digasoft.se

Om det er noen av dere som prøver noen av disse firmaene, kan dere legge inn evt intrykk av de her???

Det hadde vært supert for oss alle andre

Jeg har sendt en e-post til disse selskapene for å undersøke pris. Skal sende inn panelet til en av de og dele min erfaring her :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle plukke ut mitt jeg å før jeg drar på jobb neste gang, har hvite instrument skiver å carbon bakgrunn pluss chrome ringer som skal på samtidi så :D:D:D:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.digasoft.se = har egentli sluttet med VAG lcd bytter, grunnet at de panelene de har prøvd viser seg å være ALT for lyse å vil dermed ødelegge med en gul/oransje farge.... Normalt ligger vel det på rød/oransje..

http://www.doldapixlar.se = Har ikke fått svar ei tar de tlf.. sommerferie kansje.. Hmm Uansett så tror jeg at jeg må gå for et nytt VAG instrument... :(

Dyrt men..... sukk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.digasoft.se = har egentli sluttet med VAG lcd bytter, grunnet at de panelene de har prøvd viser seg å være ALT for lyse å vil dermed ødelegge med en gul/oransje farge.... Normalt ligger vel det på rød/oransje..

http://www.doldapixlar.se = Har ikke fått svar ei tar de tlf.. sommerferie kansje.. Hmm Uansett så tror jeg at jeg må gå for et nytt VAG instrument... :(

Dyrt men..... sukk

Vel, ble ganske dyrt for meg oxo ble vel rundt 5500 med div paneler kjøpt inn og til slutt nytt brukt panel som jeg klarte og skifte lcd i, men måtte ha hjelp til koding etterpå... hos vag.

Jeg ser at mitt er litt lyst ja. men har jo ikke fått testet noe serlig enda og ikke i mørket iallefall.

Men jeg går ut fra at jeg kan lett skru opp og legge et lag solfilm eller to...

Jeg har et panel som jeg kan prøve å lodde inn hvis noen tør:p har jo lært av mine egne feil hehe: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen nye erfaringer om dette nå el?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen nye erfaringer om dette nå el?

Jeg synes ikke at det er spesielt lyst lenger, er jo ikke mange pikslene som er i sving etter at en har fått bilen i sving. Og jeg er da ganske nøye på det, har satt i en consert 2 spiller med canbussimulator og den synes jeg er for skarp, Men det er vel lettere å fikse. hvis jeg gidder å rive den ut igjenn.

Så jeg hadde prøvd et lcd bytte ja før nyinnkjøp. Er det et problem med å finne noen som lodder i sverige?

Jeg har vel stadig ett nytt lcd som står i mitt gamle instrument, Instrumentet er blitt tullete men panelet er nok ok...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan jo slenge opp et par bilder senere i dag....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

toppers. trenger nytt i min rs4 så er litt int i og finne en løsning

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Desverre, du må nok ha nytt lcd ja.

jeg la ut noen bilder i en mappe på sky drive. m, stor oppløsning, Tok bildene nå i kveld, de ser noe difuse ut men er helt bra i virkeligheten, er vel noe med å fotografere mot lys i mørket.

http://cid-cef5e19b63922d9d.skydrive.live.com/browse.aspx/.Public

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var disse lcd skjermene mere orange en det org lyset i dasjbordet? hvor skaffa du lcd og hva ga du for dem? trenger ett vist det er ca samme farge som org, så må jeg se om jeg kan finne noen som tar utfordringen med og lodde det inn:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var disse lcd skjermene mere orange en det org lyset i dasjbordet? hvor skaffa du lcd og hva ga du for dem? trenger ett vist det er ca samme farge som org, så må jeg se om jeg kan finne noen som tar utfordringen med og lodde det inn:-)

Ser litt orage ut på bildet ja, men er fint i virkeligheten,

Jeg bestilte ett fra canada, ett fra tjekkia og ett fra hellas. privatpersoner, jeg vet ikke hva jeg kjører med nå, det gikk i surr til slutt. tror de er like greie alle sammen.

Du finner oxo display av og til på ebay .de og .nl

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.