LCD paneler. (FIS) Hvor mange trenger reparasjon?

Anbefalte innlegg

Jepp.

Har handlet ett her

http://www.blocket.se/vasterbotten/Audi_A3__A4__A6__S3__S4__S6___VW___LCD_Panel_27945093.htm?ca=3&w=3&last=1

Men regner med jeg bruker VK2 elektro. Å ta ut hele instrumentet er jo gjort på 5 min, det samme er å komme seg inn til printplaten, er vel bare lodding som skal til, å på VK2 så har de maskiner til å gjøre dette. Gratis for meg, lære til elever.

Skjermen er loddet rett bak turtelleren om jeg ikke tar helt feil, alle viserene og skivene må av, og når en drar av viserene må en bruke ufattelig mye makt, må nesten bruke skrujern å vippe de ut, når de skal på igjenn må en sette de i "null" å håpe at det viser riktig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

What?? så jævli mye stress?? OK hvordan skal de som åpner dette garrantere at dette er riktig satt på ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen visrere viser feil, så må du ta de av å sette de på igjenn, men det gikk bra til meg, flere ganger. Jeg hadde andre problemer, med selve loddinga, det er 50 loddepungter på ei rekke med ca 0.5 mm imellom. Så må en ikke glemme at statisk elektrisitet fra fingrene kan ødelegge komponenter på printplata

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

finnes det FIS i farge til B5?

Fikk ris fra Audi i Tyskland på €435,- for komplett nytt instrument til RS4'en med arbeid. Kr 3.428,- etter dagens kurs.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan gikk det med gruppekjøp fra USA..?

Er det noen som har prøvd å lodde på nytt?

Ser på ebay at det er flere produsenter og veldig sprikende pris, noen som har erfainger med noen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bringer denne oppigjen siden jeg trenger og få reparert fis på a6'n

Noen i Norge som driver med dette nå da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoi.! Er det mulig å ha fått bestilt FIS til en A6 4f -06mod mmi 2g High? Vil ha fargeskjerm istedet for rød/gul skjerm i speedometer instrument! Men, trenger noen til å gjøre det for meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også noen døde pixler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg og skulle vel hatt nytt fis...99mod b5 S4..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bringer denne oppigjen siden jeg trenger og få reparert fis på a6'n

Noen i Norge som driver med dette nå da?

Tunheim Auto, tlf 975 37 404

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Telefonnummeret er registrert på en privatperson.

Noen som har fått displayet sitt reparert der, og kan gå god for jobben som gjøres?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Telefonnummeret er registrert på en privatperson.

Noen som har fått displayet sitt reparert der, og kan gå god for jobben som gjøres?

http://www.tunheimauto.no/?page_id=196

Mitt instrument er reparert etter alle kunstens regler her. Jeg kan absolutt gå god for jobben som blir gjort hos Tunheim!

Det at nr'et er registrert på Leif privat, tror jeg rett å slett henger sammen med at han byttet nett-leverandør for litt siden... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne karen har byttet display i min og flere andres biler her inne.

Upåklagelig resultat vertfall, og han går grundig til verks og vet hva hva han driver med.

Selv må jeg vell si at 500kr ikke er så mye for en slik jobb, tror vertfall du skal slite med å finne noen andre som gjør det veldig mye billigere

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg mente var at displayet var litt dyrt, derfor jeg trodde det kanskje var inkludert montering elns. Er ikke dette bare et ebay display?

Om folk har brukt han med hell så tar jeg nok turen når bilen er oppe og går igjen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.