#126 Skrevet Oktober 27, 2010 Jepp.Har handlet ett her http://www.blocket.se/vasterbotten/Audi_A3__A4__A6__S3__S4__S6___VW___LCD_Panel_27945093.htm?ca=3&w=3&last=1 Men regner med jeg bruker VK2 elektro. Å ta ut hele instrumentet er jo gjort på 5 min, det samme er å komme seg inn til printplaten, er vel bare lodding som skal til, å på VK2 så har de maskiner til å gjøre dette. Gratis for meg, lære til elever. Skjermen er loddet rett bak turtelleren om jeg ikke tar helt feil, alle viserene og skivene må av, og når en drar av viserene må en bruke ufattelig mye makt, må nesten bruke skrujern å vippe de ut, når de skal på igjenn må en sette de i "null" å håpe at det viser riktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Oktober 27, 2010 What?? så jævli mye stress?? OK hvordan skal de som åpner dette garrantere at dette er riktig satt på ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Oktober 27, 2010 Hvis noen visrere viser feil, så må du ta de av å sette de på igjenn, men det gikk bra til meg, flere ganger. Jeg hadde andre problemer, med selve loddinga, det er 50 loddepungter på ei rekke med ca 0.5 mm imellom. Så må en ikke glemme at statisk elektrisitet fra fingrene kan ødelegge komponenter på printplata 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Oktober 27, 2010 OK såpass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Januar 26, 2011 finnes det FIS i farge til B5? Fikk ris fra Audi i Tyskland på €435,- for komplett nytt instrument til RS4'en med arbeid. Kr 3.428,- etter dagens kurs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Juni 19, 2011 Hvordan gikk det med gruppekjøp fra USA..? Er det noen som har prøvd å lodde på nytt? Ser på ebay at det er flere produsenter og veldig sprikende pris, noen som har erfainger med noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Oktober 16, 2012 Bringer denne oppigjen siden jeg trenger og få reparert fis på a6'n Noen i Norge som driver med dette nå da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Oktober 17, 2012 Hoi.! Er det mulig å ha fått bestilt FIS til en A6 4f -06mod mmi 2g High? Vil ha fargeskjerm istedet for rød/gul skjerm i speedometer instrument! Men, trenger noen til å gjøre det for meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Oktober 17, 2012 Jeg har også noen døde pixler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Oktober 17, 2012 jeg og skulle vel hatt nytt fis...99mod b5 S4.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Oktober 17, 2012 Bringer denne oppigjen siden jeg trenger og få reparert fis på a6'n Noen i Norge som driver med dette nå da? Tunheim Auto, tlf 975 37 404 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Desember 16, 2012 Telefonnummeret er registrert på en privatperson. Noen som har fått displayet sitt reparert der, og kan gå god for jobben som gjøres? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Desember 16, 2012 http://Www.actronics.no , 1550 eks mva for renovering av instrument 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Januar 14, 2013 Telefonnummeret er registrert på en privatperson. Noen som har fått displayet sitt reparert der, og kan gå god for jobben som gjøres? http://www.tunheimauto.no/?page_id=196 Mitt instrument er reparert etter alle kunstens regler her. Jeg kan absolutt gå god for jobben som blir gjort hos Tunheim! Det at nr'et er registrert på Leif privat, tror jeg rett å slett henger sammen med at han byttet nett-leverandør for litt siden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Desember 14, 2013 Skulle hatt nytt display i min S4 B5. Beste løsning for dette? Pris? Var litt i kontakt med denne knallen http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=44502903 . Han skulle ha 500kr for montering i tillegg. Dyrt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Desember 14, 2013 500 kr er det definitivt verdt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Desember 14, 2013 Denne karen har byttet display i min og flere andres biler her inne. Upåklagelig resultat vertfall, og han går grundig til verks og vet hva hva han driver med. Selv må jeg vell si at 500kr ikke er så mye for en slik jobb, tror vertfall du skal slite med å finne noen andre som gjør det veldig mye billigere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Desember 14, 2013 Det jeg mente var at displayet var litt dyrt, derfor jeg trodde det kanskje var inkludert montering elns. Er ikke dette bare et ebay display? Om folk har brukt han med hell så tar jeg nok turen når bilen er oppe og går igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...