Anbefalte innlegg

Men blir det til at vi skal møtes på verkstedet ditt da Kjetil? Evnt. hvor på Goma er dette?

Eller skal vi satse på noen andre plasser?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er ikke sikkert jeg kommer lell jeg nå, fant ut i dag at jeg har punktert:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig med tilbakemelding igjen her, så å møtes på Goma er kanskje ingen ide hvis vi ikke vet hvor det er og om det er folk tilstede der? : rolleyes

Skal vi møtes en annen plass da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir møte ja, klokken 17 på Goma..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg stikker ned dit ganske snart siden det er noe jeg skal legge om til vinterdekk igjen.blir det altfor mange så må vel egentlig et annet sted tenkes på. jeg er uansett å treffe på 980 22 853. setter uansett over kaffe til de som enn måtte møte opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg blir noe forsinket. Ca 18.00

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare en generelt spørsmål, er det kun lokallags treff i kr-sund eller? eller kan det være aktuelt å treffes andre plasser også? som feks tingvoll noe som ligger midt mellom feks sunndal og kr-sund sånn ca...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare en generelt spørsmål, er det kun lokallags treff i kr-sund eller? eller kan det være aktuelt å treffes andre plasser også? som feks tingvoll noe som ligger midt mellom feks sunndal og kr-sund sånn ca...

 

Dette har vært tatt opp flere ganger tidligere, og ja, det er fullt mulig å arrangere lokallagsmøter andre steder :)

Grunnen til at det har blitt arrangert hovedsaklig i Kristiansund er vel så enkelt som at det er her majoriteten av de aktive medlemmene har holdt til, og det er her vi har vært bosatt vi som har arrangert både lokallagsmøtene og de regionale treffene som har vært.

Som nevnt tidligere, så er det ikke noe i veien for å variere plasseringen av lokallagsmøtene, men det "krever" da at noen andre tar seg av "arrangeringen" av dette. Noen som har litt mer lokal tilknytning f.eks. For å si det på en litt annen måte, så føler jeg at det ikke er like lett for meg å planlegge/finne en plass å møtes, og hvor vi kan sitte ned å ta en kopp kaffe e.l., f.eks. på Tingvoll eller Sunndalsøra når jeg ikke har noen lokal tilknytning til vedkommende plass. Da er det bedre at noen som er bosatt der tar seg av den biten ;)

Så for all del, kjør på og ta initiativ til å møtes en annen plass! :)

 

Det største problemet blir vel som alltid å få det til å passe for alle/flest mulig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, er da noen steder feks her på Sunndal en kan treffes, Tingvoll er jeg mer usikker på...men kan vell se utover våren om vi kan få til noe her eller noe, hadde vært litt gøy å treffe andre å da så :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det har vert kjempe gøy:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går ann å få til ting på lille Tingvoll og ja :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men vi kan nå ha det på øra på rushy å da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser ikke mørkt på å kjøre til tingvoll eller sunndalen i vertfall.

Har dere fått skiltplater og merker?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde vært helt suverent om noen hadde dratt igang noe der inne også : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skiltplater og klistemerker er i box det:)

tusen takk bjørn even;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal nok få til et aldri så lite treff utover tenker jeg ;) jeg selv skulle gjerne hatt på sommer felga hvertfall :P å ikke minst fjerna de utrolig stygge speila på golfen så tenker jeg vi skal få til noe gutter :) satse på at det ikke blir noe mer snæ fremover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sommerhjula ble slengt på idag.. bare for dere andre å slenge på sommerhjula å ta en tur på tingvoll og det.. har verksted her, men ikke verdens største plass utenfor, men er da dugan ;) mye VAG har vi her utpå og!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må få på sommerskoa, senkesettet på golfen jeg og å komme.. er ofte på tingvoll om dagene!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns vi skulle fått til et eller annet og samla flest mulig folk..som sagt ovenfor her så er det jo ikke noe stress å få til noe hvekern på sunndalsøra eller på tingvoll som eirik sier..men må få på sommerdekka først:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten samenkomst på tingvoll søndag 29. mars da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er med på den jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal passe fint det tror jeg:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke umulig at jeg kan stille opp. Eskild kommer vel hjem på onsdag også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan vi ikke ta det på sunndalsøra da?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.