Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Tenkte bare sei ifrå hvis dar e ngn som lure på pris eller annen info om originale deler til audi eller vw så må dokke bare senda mg ein mail. :)

 

kjell.roulund@moller.no

 

Mvh. Kjell

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heilt konge! Dette ska hvertfall eg benytta meg av! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og mail besvart t begge to! :)

 

Ja, d e bare å senda mail så svare eg så fort som mulig. :) Hvis det tar litt tid så e d sikkart fordi eg e i dekkhallen, men svare selvfølgelig så fort eg e på hiddenen min igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendt deg en mail jeg også. : vinke :

 

PS; Kjell, tar du med deg et klistermerke (til siderute) på jobben din torsdag/fredag? Henter bilen en av di dagene, litt usikker på hvilken det blir.

 

Så svinger jeg innom å henter det?

 

Går det greit eller? : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendt deg en mail jeg også. : vinke :

 

PS; Kjell, tar du med deg et klistermerke (til siderute) på jobben din torsdag/fredag? Henter bilen en av di dagene, litt usikker på hvilken det blir.

 

Så svinger jeg innom å henter det?

 

Går det greit eller? : flau :

 

Null problem... send meg en melding imorgen så jeg husker å legge noen i bilen... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mail sendt

 

Mail besvart... :)

 

Mail sendt :)

 

Mail besvart.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan jeg komme med en liten historie her som "viser" litt av hva en KAN få igjen for de 400,- kontigenten koster.

 

Av ren utolmodighet, så ringte jeg til "Fjetland" i dag for å få pris der også på HØYRE speil til HØYRESTYRT bil (passat 2003).

 

Etter litt om og men så fikk jeg pris; 2400,-

 

Fikk svar fra Kjell, og han hadde da sjekket opp og sendt meg delenr pr epost (genial service, Kjell! :tilber:)

 

Speilhus 1265,- - rabatt. Deksel/kappe og selve glasset kommer i tillegg, men tror fremdeles ikke vi ender på 2400,-

 

Si 500,- for kappen og 1300,- for huset = 1800,- Ikke pokker om glasset koster 6-700,-? Eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

 

Tenkte bare sei ifrå hvis dar e ngn som lure på pris eller annen info om originale deler til audi eller vw så må dokke bare senda mg ein mail. :)

 

kjell.roulund@moller.no

 

Mvh. Kjell

 

E d du som går me Pikes caps på Audi senteret?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E d du som går me Pikes caps på Audi senteret?

 

Ja det er han:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Si 500,- for kappen og 1300,- for huset = 1800,- Ikke pokker om glasset koster 6-700,-? Eller?

450 DKK i Danmark, 30 EUR i Tyskland, så sikkert 600 før rabatt i Norge ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E d du som går me Pikes caps på Audi senteret?

 

Ja det er han:D

 

Hehe.. oppgradert/nedgradert til R8 Caps nå.. den andre blei så skitten.. hehe.. Men, ja, e mg! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e nå innom Audi senteret nesten kver dag, så eg kan stikka bortom å hilsa på neste gang eg e innom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare skrøyda litt av Kjell, takk for god service idag! Bleihektisk på slutten...haha!

Fekk og låna litt godstoff te motoren min som nå e gullannes reine... E ein liden skvett igjen Kjell :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare skrøyda litt av Kjell, takk for god service idag! Bleihektisk på slutten...haha!

Fekk og låna litt godstoff te motoren min som nå e gullannes reine... E ein liden skvett igjen Kjell :P

 

 

Takker.. :)

 

D e godt at det funka doffer! :) Me fant jo udav ein del meir idag au.. Hehe.. Ikje heilt hundre roen på gamle rallye bila ennå.. Hehe.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God dag!

 

Jeg lurte på prisen på blinklys fremme (førersiden) til Audi UrS4 1991?

Glasset har dessverre forsvunnet : bh :

 

 

På forhånd takk! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tusen takk for hjelpen :):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Steffen ;)

Har handla nye hvite blinklys foran til min 100 C4 hos Møller Bil, så de koster 621,- pr stk + moms minus eventuell rabatt !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

då har eg sendt deg en mail

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan nok ikje svara deg før mandag ole, då e eg tbage igjen på jobb.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe... Regna isje me någe aent helle Kjell...;) Du ska få nyda langhelgå sånn så åss andre...:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mail sendt

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.