#1 Skrevet Februar 10, 2009 Premiärpaket - inkl skidpass! ---Pris från 998,- SEK per person (del i dubbelrum & skidpass) + Key card 40kr--- Den 19 februari öppnar Riksgränsen för säsongen! Just nu har vi ett specialerbjudande när du bor i våra minsta skidåkarrum. Skidåkning, Aktiviteter, Restauranger, After Ski, SPA - här finns något för alla. Hotellet är Riksgränsens hjärta, beläget endast 100 m från skidsystemet och lika nära tågstationen. Här hittar du reception, restauranger, bar, livsmedelsbutik, konferenslokaler, läkare och SPA. Link Flere medlemmer som skal dit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 10, 2009 Vi drar på vintertreff Nord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 10, 2009 Ja, selvfølgelig måtte det være samtidig med vintertreffet Da blir det kun meg å de svenska tjejerna da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 10, 2009 Om du bor i moss, så synnes jeg du heller skal komme på vintertreff nord, å få med deg norges beste vintertreff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 10, 2009 Om du bor i moss, så synnes jeg du heller skal komme på vintertreff nord, å få med deg norges beste vintertreff Neida, jeg holder til her oppe i Troms, bare profilen min som ikke er oppdatert det siste året Riksen er betalt og booket det må nesten bare vente til neste vintertreff nord. Det blir nok helt sjef på treffet tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 14, 2009 Neida, jeg holder til her oppe i Troms, bare profilen min som ikke er oppdatert det siste året Riksen er betalt og booket det må nesten bare vente til neste vintertreff nord. Det blir nok helt sjef på treffet tenker jeg heh, vi får satse på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 14, 2009 Anders: jeg har å valgt Riksn Drar opp å skal kjøre scooter lørdag, så overnatter jeg i leiligheten, å drar på Grônan lørdagskveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 14, 2009 Vi skal et helt gjeng fra Senja/Finnsnes...Drar opp fredags morgen og blir til søndag... Har leid leilighet, og det blir nok en tur eller 2 på Grônan.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 14, 2009 jim you got mail gleder meg veeeldi t åpningshelga scooter ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...