Åpningshelg i Riksgränsen 19-22 feb!

Anbefalte innlegg

Premiärpaket - inkl skidpass!

---Pris från 998,- SEK per person (del i dubbelrum & skidpass) + Key card 40kr---

 

Den 19 februari öppnar Riksgränsen för säsongen! Just nu har vi ett specialerbjudande när du bor i våra minsta skidåkarrum. Skidåkning, Aktiviteter, Restauranger, After Ski, SPA - här finns något för alla.

 

Hotellet är Riksgränsens hjärta, beläget endast 100 m från skidsystemet och lika nära tågstationen. Här hittar du reception, restauranger, bar, livsmedelsbutik, konferenslokaler, läkare och SPA. Link

 

Flere medlemmer som skal dit? : rock :

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi drar på vintertreff Nord :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, selvfølgelig måtte det være samtidig med vintertreffet : dum :

Da blir det kun meg å de svenska tjejerna da.. :rolleye::)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du bor i moss, så synnes jeg du heller skal komme på vintertreff nord, å få med deg norges beste vintertreff ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du bor i moss, så synnes jeg du heller skal komme på vintertreff nord, å få med deg norges beste vintertreff ;)

 

Neida, jeg holder til her oppe i Troms, bare profilen min som ikke er oppdatert det siste året :P

Riksen er betalt og booket det må nesten bare vente til neste vintertreff nord. Det blir nok helt sjef på treffet tenker jeg : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida, jeg holder til her oppe i Troms, bare profilen min som ikke er oppdatert det siste året :P

Riksen er betalt og booket det må nesten bare vente til neste vintertreff nord. Det blir nok helt sjef på treffet tenker jeg : rock :

 

heh, vi får satse på det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anders: jeg har å valgt Riksn :)

Drar opp å skal kjøre scooter lørdag, så overnatter jeg i leiligheten, å drar på Grônan lørdagskveld :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal et helt gjeng fra Senja/Finnsnes...Drar opp fredags morgen og blir til søndag...:) Har leid leilighet, og det blir nok en tur eller 2 på Grônan..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jim you got mail :P

 

gleder meg veeeldi t åpningshelga :)

 

scooter ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.