Liten notis om muligheite for isbanekjøyring i Sykkjylva !

Anbefalte innlegg

Regner med det blir en tur inn å kikke hvertfall..For min del har jeg herja nok på isbane i år :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker ! :)

 

E bana bra, eller e den veldig sporete ? Dinna passaten min ekje akkurat en allroad, so det e forhåpentligvis bra plant ?

 

Bana er bra, fin og slett. Men nedkomsten til bana er ikke akkurat den beste for lave biler. Det går med litt forsiktighet: rolleyes

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OBS : 50 kroner eller so per bil per "dag"... Det går med endeel liter diesel og tima til brøyting av bane... Håpe det e fårståelig ! Folk som sura sej i dag pga. det... Då e det på tide å tenke sej om: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OBS : 50 kroner eller so per bil per "dag"... Det går med endeel liter diesel og tima til brøyting av bane... Håpe det e fårståelig ! Folk som sura sej i dag pga. det... Då e det på tide å tenke sej om: rolleyes

 

ja ka pokker.. de e jo ikke det ferga køsta en gang. og for min egen del så svir jeg av en 50lapp i bensin på en runde:p hehe

 

Vist følkjett begynner å sure seg for en 50lapp for å kjøre så henge ikkje det på greip i det heile tatt.

 

kommer med ispigg på lørdag et par biler herifra:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Atlejonda:) vi får stille me is pigg og verktøybil i helga:)

kanskje noen runder me den me:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herregud,klaga folk på en ussel 50-lapp for å kjøre ?? : faint : Bare å gi faen i et par runda ned på Aursnes det så har man spart en 50-lapp da : haha : Men hvis det fortsette å snø like jævlig som det gjør no så skal no dei som brøyta få nok å gjør på iallfall : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dinna linken du la ut Torkjell har jo ikke en dritt med dette vannet her å gjøre.. Isen som er her har blitt målt til 25-30cm noe som er dobbelt så tjukt, og han har kjørt over en grunne- Der er isen normalt MASSE tynnere en på dypere vann.

 

Ispigg imorra :) Ja må jpo sladde litt med formloffen med :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stiller opp jeg også på lørdagen..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dinna linken du la ut Torkjell har jo ikke en dritt med dette vannet her å gjøre.. Isen som er her har blitt målt til 25-30cm noe som er dobbelt så tjukt, og han har kjørt over en grunne- Der er isen normalt MASSE tynnere en på dypere vann.

 

Ispigg imorra :) Ja må jpo sladde litt med formloffen med :D

Torkjell har fått kalde føtter : haha ::nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Torkjell har fått kalde føtter : haha ::nana:

 

Det, også har han for tung bil:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En fra Sykkylven skrev på ÅGK forumet at bana blir stengt pga mye snø og høyere temperatura.. Om det er noe han sier for at det ikke skal renne fullt av byfolk der inne eller om det stemmer vet ikke jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En fra Sykkylven skrev på ÅGK forumet at bana blir stengt pga mye snø og høyere temperatura.. Om det er noe han sier for at det ikke skal renne fullt av byfolk der inne eller om det stemmer vet ikke jeg...
Det bør vel nokken ifra Sykkylven få sjekka opp så ikke det kommer en haugbråte med byfolk imorra å bana e stengt : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var akkurat i sykkylven, men ikke med for kjøringa sin del (sto slamlom) og det regna/sludda der inne, så er vel + grader. Men innerste sjøen der har fryst til is, so tror ikke bana blir stengt så fort..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka skjer? Er det vits i å møte opp imorra?

 

Mvh Urke

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var fint lite folk der i dag frå 17-18 iallefall... va 3 bila utpå når ej kom, å siste kvartere va ej der heilt mutters åleine. Klarte selfølgelig å vrenge bilen baklengs inn i brøytekanten då ja :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var akkurat i sykkylven, men ikke med for kjøringa sin del (sto slamlom) og det regna/sludda der inne, så er vel + grader. Men innerste sjøen der har fryst til is, so tror ikke bana blir stengt så fort..

 

Nåh, sto vakt ej :)

 

Men det ej he hørt e at dei vil begrense litt antall folk innover...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nåh, sto vakt ej :)

 

Men det ej he hørt e at dei vil begrense litt antall folk innover...

 

Vi sto og venta på ferga så kan hende at det var litt mildere der enn der du sto.

 

 

Men HVEM skal innover dit idag ?

Jeg kommer muligens til og ta meg en tur:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen, her sitt ej oppi kalde Skjold mens dokke tullingane får tilgang på isbane heime! Det e feigt, ej vil heimatt:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vært der inne noen timer i dag. Frisk satsing av Ole Johnny og Urke.: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen, her sitt ej oppi kalde Skjold mens dokke tullingane får tilgang på isbane heime! Det e feigt, ej vil heimatt:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va flott der inn i dag:) Orke og altejonda kjørte frisk og satsa maks:p

Torkjell satse seg rett i grøfta :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper på bilde eller film derfrå :)

 

Hadde tenkt å fare nokre herfrå også, men når det passa for en so passa det ikkje for en anna osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper på bilde eller film derfrå :)

 

Hadde tenkt å fare nokre herfrå også, men når det passa for en so passa det ikkje for en anna osv.

 

Har bilder og film.Kommer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder...

 

Følge/verkstedbil må til :)

On_ice_sykkylven_09001.jpg

 

On_ice_sykkylven_09003.jpg

 

On_ice_sykkylven_09005.jpg

 

On_ice_sykkylven_09007.jpg

 

On_ice_sykkylven_09010.jpg

 

On_ice_sykkylven_09011.jpg

 

On_ice_sykkylven_09015.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.