Anbefalte innlegg

Har flere ganger sett en Blå RS4 på Tess i Tønsberg. Bilen har KZ reg, tror den stammer fra h.a.s. auto.

Har møtt denne noen ganger etter veien.

 

Er det noen som kjenner til denne eller eieren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

B5 eller B7 vi snakker om her? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett en blå B7 som hvertfall har rs4-emblemer (bak) stående parkert like ved Shell v/ slottsfjelltunellen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har i hvert fall ikke møtt en eneste norskregistrert RS4 B5 her i Vestfold i løpet av de to årene jeg har hatt min nå som har vært tilhørende her nede. De få jeg har møtt har jeg i ettertid fått lokalisert til andre steder i landet... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det ikke en som parta ut en RS4 fra Nøtterøy(?) for en stund tilbake, mener han sa i annonseteksten at han skulle bruke noen av delene på sin RS4...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det ikke en som parta ut en RS4 fra Nøtterøy(?) for en stund tilbake, mener han sa i annonseteksten at han skulle bruke noen av delene på sin RS4...

 

 

Vet om én i Tønsberg, men den er svensk-registrert... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går visst en blå RS4 i Holmestrand, men om det er denne er uvisst. Går også en gul RS4 B5 her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den som står ved tess (b7) er ikke rs4, sjekket reg nummer i meca og da stod det at det var en diesel, grevling også mener jeg. Men er veldig fin da! Skal visst være en på Nøtterøy her ja, uten at jeg har sett den.... Har hørt rykter om en blå b5 i holmestrand også. Men disse holmestrandingene liker å skryte litt på seg! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det er en b7. den har rs4 emblem bak iallefall. Kult med rs4 helt til dieselen starter og forhjula står å spinner:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den har også rs fanger iallefall, måtte se et par ekstra ganger gitt, for jeg hadde ikke hørt om eller sett en rs4 i tbg. Og tromma pleier å gå fort på slikt! ;) Men er iallefall veldig pen! og ja synd når den starter og skal vise seg litt... Syntes det blir litt jalla, bedre andre veien da ja!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder på å graver i St. Olavs gt i Tønsberg og der har jeg denne uka spotta 1 svart rs4 mtm b5 og en rød rs4 b5 (så ut som ei dame kjørte?)

 

OT: Og hans Petter som kjører frem og tilbake med passaten sin, som ser meget bra ut : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den rød har jeg sett ja, den holder til oppe på ringshaug. Har kun sett en dame i den jeg og gitt. Fresh konebil da! :D

Og passelatten til Hans Petter er fin ja! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.