grill til b7??? vil ha en tøffere!!

Anbefalte innlegg

har en a4 b7 quattro men det er ikke s-line og har veldig lyst på en tøffere grill.

er det noen som har noen tips??

har leita på nettet men finner ikke noe.

fant masse til den store typen(s-line), men ingen til den orginale

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en a4 b7 quattro men det er ikke s-line og har veldig lyst på en tøffere grill.

er det noen som har noen tips??

har leita på nettet men finner ikke noe.

fant masse til den store typen(s-line), men ingen til den orginale

 

Det er ikke mye å velge i hvis det i det hele tatt er noe av griller til original fanger.

 

Fant en som passer original fanger, men om den var fin er noe helt annet.

 

http://cgi.ebay.de/Audi-A4-B7-8H-S-Line-Grill-Kuehlergrill-kompl-CHROM_W0QQitemZ110348920460QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item110348920460&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man får sprt optikk grill:

 

7521.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med andre ord så passer rs4 grillen i s-line grillen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med andre ord så passer rs4 grillen i s-line grillen?

 

Den passer i S4/S-Line eksteriørpakke fangeren ja. Sort optikk RS4 grill er frekk!

 

5581.jpg

 

Her er sort optikk S4 grill. Frekk den og:

 

6509.jpg

 

Her er S-Line eksteriørpakke grillen i sort optikk.

 

6510.jpg

 

Lett å se forskjellene her. Syntes alle disse er fine.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er bedre bilde av sort optikk grill på vanlig fanger. Denne har Votex front splitter set også.

 

7808.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har skikkelig lyst på rs4 grill i sort. hvordan tror du det blir sammen med min lavagrå a4? er jo nesten sort...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har skikkelig lyst på rs4 grill i sort. hvordan tror du det blir sammen med min lavagrå a4? er jo nesten sort...

 

 

Det er ikke feil med sort til lavagrå.

 

Hvis du bytter grillen og du fortsatt har blanke lister rundt vinduene og blanke rails kan det bli litt skjæring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke feil med sort til lavagrå.

 

Hvis du bytter grillen og du fortsatt har blanke lister rundt vinduene og blanke rails kan det bli litt skjæring.

 

Jeg har byttet til sort-optikk S4 grill på min, men har fortsatt blanke rails.

Synes egentlig ikke at det blir skjerings jeg da, men det er bare min mening da,

 

Slenger ut noen bilder til inspirasjon...;)

 

DSC00057.JPG

 

Og et med lysene på

DSC00063.JPG

 

Beklager dårlig kvalitet, men er tatt med mobilen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke feil med sort til lavagrå.

 

Hvis du bytter grillen og du fortsatt har blanke lister rundt vinduene og blanke rails kan det bli litt skjæring.

 

Skjønner hva du mener Inge, men jeg mener det går fint. Det som jeg syntes er mer skjering vedmontering av RS4 grill er hvis man ikke tilpasser med lik type grill ved tåkelyktene.

 

 

7833.jpg

 

Det er litt arbeid:

 

http://forums.audiworld.com/s4b7/msgs/49549.phtml

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sort grill, chrome vinduslister:

 

dopeassshit.jpg

 

_MG_4964.jpg

 

007.jpg

 

CIMG5794.jpg

 

IMG_3156a.jpg

 

Litt OT, men hva syntes vi egentlig om ABT fronten? Den passer på original fanger. Jeg hater styling, men det er nesten så jeg vurderer den. Blir litt mer diskret på svart bil. Har ABT bra passform?

EURP-071200-AUDI-03.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Railsene kan godt være blanke men for meg blir det feil med blanke lister rundt vinduene. Det er liksom noe som mangler på helheten hvis man skal ha sort optikk.

 

Fine bilder forresten. Mange tøffe biler her med blanke lister og sort grill ser jeg.

 

Kan kanskje være med på blanke lister til nød men det kommer ann på fargen på bilen;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min gamle hadde jeg RS4, noe jeg synes er penest...:)

 

Jeg moddet dekslene rundt tåkelysene, brukte da RS4 nettingen fra orginaldekslene.

54709987.jpg

54710003.jpeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har kjøpt sånn to delt frontfanger som er bilde av på den sølvgrå med svart grill her lengere opp men er litt usikker på om jeg skal tørre å sette dem på vet ikke om de er litt jalla kansje liksom litt for store. skulle vært halvparten så utstikkende. hva syns dere. jeg har svart b7

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åssen legger dere inn bilder?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har kjøpt sånn to delt frontfanger som er bilde av på den sølvgrå med svart grill her lengere opp men er litt usikker på om jeg skal tørre å sette dem på vet ikke om de er litt jalla kansje liksom litt for store. skulle vært halvparten så utstikkende. hva syns dere. jeg har svart b7

 

Slike?

 

7808.jpg

 

det er original Votex styling. Ser slik ut på sort bil.

 

car1.jpg

 

dsc0690wq8.jpg

 

102_0231.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja riktig det ser jo egentlig ganske bra ut det syns jeg. tror jeg monterer dem. jeg blei påkjørt i ræva her å skal få byttet bakfanger og bakluke til uka og da bestillte jeg disse og s-line baklukespoiler som jeg skal få lakkert i samme slengen. tror det blir bra. har akkurat senket bilen og kjøpt rs4ll felger. inni har jeg to recaro barneseter med hver sin jensen dvd og navi plus som alle er koblet sammen og boose anlegg som spiller sinnsykt bra. og jeg kjøpte frikoblingsmodul så jeg kan se på film mens jeg kjører.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er egentlig fysisk forskjell mellom s-line og non s-line front fanger på en B7? Skal bytte ut grillen men er dog litt forvirra når det gjelder åssen fanger jeg faktisk har...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

s-line fangeren har en større grill. dvs 3-4 cm lavere. samme som s4 og rs4. så jeg har sett et bilde av en som har fått inn en rs4 grill i en non s-line fanger men da måtte han kappe vekk det tynne greiene som utgjør noen slags luftintak under grilllen hvis du skjønner hva jeg mener, så ut som han hadde skjært med dremmel eller noe, men jeg tør ikke gjøre noe sånt. ender vel bare med å ødlegge hele driten tenker jeg,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

s-line fanger har noen bitte små utstikkende spoilerlignende greier helt nederst på hver side mens non-s-line er helt flat .

den blå audien på bilde over her har s-line og den svarte nedenfor har ikke. også er luftintaka på hver side buet ned på s-line og opp på non.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.