grill til b7??? vil ha en tøffere!!

Anbefalte innlegg

ja riktig det ser jo egentlig ganske bra ut det syns jeg. tror jeg monterer dem. jeg blei påkjørt i ræva her å skal få byttet bakfanger og bakluke til uka og da bestillte jeg disse og s-line baklukespoiler som jeg skal få lakkert i samme slengen. tror det blir bra. har akkurat senket bilen og kjøpt rs4ll felger. inni har jeg to recaro barneseter med hver sin jensen dvd og navi plus som alle er koblet sammen og boose anlegg som spiller sinnsykt bra. og jeg kjøpte frikoblingsmodul så jeg kan se på film mens jeg kjører.

Når du først skal lakkere bakfanger ville jeg kjøpt S-Line nedre del av fanger og fått den lakkert også. Den koster noen 100 lapper på møller og er mye finere en de vi har originalt på våre non-s-line eksteriør biler. Delenummer er: 8E0 807 521 H

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så dette er altså en non s-line front sant? ..inn med tskje skal det hehe

b7front.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

å nedre del? har du noen bilder av det, jeg henger ikke helt med .trudde det var en stor del jeg..

bilen er på oppretting nå. leverte den på tirsdagen og den er ikke klar før over helgen. det er et helvete.

det er verre når bilen er på verksted en når dama er på fylletur!!

har vært borte flere ganger å kikka igjennom vinduet for å se om de har fått på frontspoileren enda..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja dette er en non s-line fanger. og det er litt kjipt for det er minimalt med griller som faktisk er tøffe å få til denne fangeren.

har leita for å finne en som har s-line look men det er ikke å oppdrive

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men hvis du ser på bildet til terje og tenker at du skal skjære vekk det lille under grillen så får du faktisk plass til en s-line grill men det er jo litt risky da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok du mener bakfangeren.. jeg tenkte på foran jeg nå. nei jeg må si jeg ikke har fått med meg at det er noe forskjell på den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var som faan, høres ut som at det blir dremel multi versjon da desverre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har finni bilde men jeg skjønner ikke åssen jeg legger det ut??? dette med dremelen gjør du på eget ansvar altså jeg bare sa at det går an uten å modde grillen. + (har jævelig lyst til å gjøre det selv)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

?action=view&current=modifisertgrill.jpgfiksa det jeg. her er den som du ser så får den et lite "trekantet" hull i hvert hjørne nederst. men det ser jo ganske bra ut

modifisert grill.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du gjør det- gi tilbake mld. om hvordan det gikk! + bilde

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok du mener bakfangeren.. jeg tenkte på foran jeg nå. nei jeg må si jeg ikke har fått med meg at det er noe forskjell på den.

Tenker på den lille delen nederst med utsparring tileksos. Den er mye finere på S-Line en på våre.

S-Line

74_804381060.jpg

Vanlig

08_440655423.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja helt enig det er jo en detalj som blir aktuelt ettervert

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville heller hatt s4 grill istedet for rs4, passer litt bedre inn om du ikke skal gjøre så mye mer av styling. Men det er jo smak og behag. : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

selvføleglig blir det S4 grill

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja s4 er fin! gjør du det så gi tilbakemld på denne tråden. er helt sjuk på å gjøre det samme men "tør" ikke å starte dremmelen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ny front!

001.jpg

010.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice. Ble Votex chinsa. Synes de funker meget bra i forhold til pris og arbeid.

Grattis me ny og tøffere i tryne front.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice. Ble Votex chinsa. Synes de funker meget bra i forhold til pris og arbeid.

Grattis me ny og tøffere i tryne front.

takk takk, det gjorde susen med de nye aluspeia mine å fra quattroco.no.(veldig bra passform)og de kosta bare 1000kr.

skal legge ut bilde når det blir litt tørrere ute

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nice! hvordan var passformen Tom Rune?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

passformen var helt perfekt må jeg si. de er tydeligvis ikke noe jalla. det så jeg med en gang. bare å anbefale.

ps:det er godt at noen kan lage noe årntlig uten at det er grisedyrt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

se hva jeg har gjort i dag-nye potter også får jeg ny s-line diffusor lakkert i bilens farge snart. da blir det bra!

002.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

^^ Nice. Er det komplett eksos eller bare tuppene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei det er bare juks...tuppene,men det gjorde seg. kjøpte dem på bilextra. et tips jeg fikk av en annen her på forumet med en svart b6,husker ikke navne hans i farten men du har sikkert set`n han har bilde av halve fronten på avataren sin veldig fin a4.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble bra det der...:) Jeg hadde som sagt tidligere RS4 grill og moddet netting rundt tåkelyktene, RS4 "look" bakstusser, de er ovale, og har liksom passformen til nedre del bak... Både jeg og Inge Opland hadde det. Forsåvidt hans ide.

54708757.jpg

IMG_0683.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det var en fin b7! jeg har putta inn custom software i bilen nå så ligger på 200 hk ca så nå kan jeg forsvare big gunsa mine litt......:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.