#51 Skrevet Mars 28, 2009 Vet noen om dette med griller om hva som ikke passer og passer gjelder for A3 8p også ? Og om en grill fra en A4/RS4 passer en A3 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mars 28, 2009 Har montert Rs 4 grill og tåkelys gitter i dag. Satte over den blanke listen da jeg ikke syntes det passet med børstet alu på min bil. Bilder kommer i min tråd i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet September 15, 2009 ny front! kar kjøpte du disse splitterne fra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet September 15, 2009 norsk bildelsenter. men de ligger ikke på nettsiden. kosta 1750 kr. det er votex frontlippe. og etter som jeg har forstått er det "orginal" audi styling så jeg tror du kan bestille de hos møller. de har også votex sideskjørter som geir gressvoll hadde på bilen sin på avataren over her. også får du votex baklukespoiler og delenr på disse ligger på tråden for ettermontering av ekstrautstyr b6/b7. jeg så forresten at en jeg jobber med hadde kjøpt seg helt ny mitshubitsi sportspack og den hadde akkurat samme styling som votex til audi . og jeg tror dem lager til vw også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...