Anbefalte innlegg

:jegerdum: UffDa, da var desverre Audien solgt, og nå kjører jeg rundt i en '95 Passat Stv 2,0. Ytterst kjedelig men veldig fornuftig, med tanke på familie og sånne ting. Men for all del, bilen er helt grei, og har masse utstyr, bla Climatronic. Trodde egentlig ikke dette ble levert på den gamle typen. Skal få tatt noen bilder av bilen. Men dere er herved advart, den er KJEDELIG original. : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kenneth Tidemann Berg

:jegerdum: UffDa, da var desverre Audien solgt, og nå kjører jeg rundt i en '95 Passat Stv 2,0. Ytterst kjedelig men veldig fornuftig, med tanke på familie og sånne ting. Men for all del, bilen er helt grei, og har masse utstyr, bla Climatronic. Trodde egentlig ikke dette ble levert på den gamle typen. Skal få tatt noen bilder av bilen. Men dere er herved advart, den er KJEDELIG original. : gråter :

 

Kondolerer : oops :: oops :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Triste greier, men Passat er nå en bra bil den også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får passe på at den neste kjerra har quattro og turbo, og da gjerne med 5 sylindre!

 

J

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En gang V8, alltid V8 for min del ihvertfall.. :D (så lenge det lar seg gjøre økonomisk)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm...

 

Kos deg med passaten du tidemann!! :D:D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akk Ja. Har veldig lyst på quattro og mer gamp under panseret. Men den gang ei. Savner V8en veldig, men ikke bensinforbruket, deilig og faktisk bruke under 500 kroner i uka istedet for næremer 1000, hvis ikke mere. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.