Interesse for lokallagsklær

Utforming på klær  

89 stemmer

  1. 1. Utforming på klær

    • Genser
      35
    • T-shorte
      18
    • Hvit
      7
    • Sort
      29


Anbefalte innlegg

Lager en liten avstemming på hva medlemmene ønsker :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen dum ide det :)

 

men har ikke et bilde av hvordan de evt kommer til å bli seende ut?

Forslag til:

-trykk

-tekst

-bilde

-etc.... ?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Først ta en avstemning om hva folket ønsker. Ser for meg noe alla t-skjortene. Logo på forsiden og sponsorer på rygg. Mulig noe mindere logo enn på t-skjortene :P kanskje på høyre bryst.

 

Først få klarhet i hva folk ønsker, så inhente priser og prøve å finne igjen de som lagde t-skjortene så jeg får tak i logoen igjen.

 

Folk må uansett hjelpe til å skaffe sponsorer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spennende!

VW audi club logo'n? Med undertittel Mjøsalokallag? Sponsorer på ryggen, ikke dumt! :)

Bilde er vel kanskje ikke nødvendig. Kanksje en skisse av selveste Mjøsa? Med markering og navn på tettstedene rundt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi fortsetter vell med logo som vi har brukt før?

lokallagmjosa.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Logoen er ok, men få den riktige med Mjøsa Lokallag da, og Norwegen.

Den me brukte som me brukte sist er feil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt noen er våkne. Dette må seff rettes på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt noen er våkne. Dette må seff rettes på :)

Hehe.. Greit at ikkje samme feilen blir gjordt 2 ganger.

 

Ørjan har den korrekte trur eg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forandring fryder, er det ikke det dem sier a :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har trua på hvit t-shirt jeg, så har jeg enda mer å profilere med mens jeg driver og polerer kundebiler ;)

Men for å si det sånn, så kjøper jeg uansett hva det blir. Bra initiativ :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener også at t-skjorte er tingen! Liker igrunn sort, synes det er kurrant. Men kanskje det er mulighet for både og?

Har på meg en fra i fjor ell forrige år nå, meget gode og bra kvalitet på dem! Så holde seg til samme type/merke! ;)

Når det gjelder logoen så er den helt ok, men sikkert vært moro med noe nytt også! Det er nå mine tanker rundt saken..

Kjøper nok uansett jeg også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få til noe skikkelige greier. Ikke sånne påtrykte greier.

 

 

Stemmer for noe sånn som det her jeg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette så meget bra ut ja Stian.

 

Hvorfor er bare hvit og sort som er fargevalgene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi, den så var ikke dum nei! Igrunn litt enig i det med at logo er påtrykt, sprekker som regel opp og flasser etterhvert.

Men har jo såklart litt med prisen å gjøre det da..

 

Tja, ikke sikkert det er no stort problem å få til flere farger heller? Blå, rød..? Vært fint det! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Valgene ble slik siden det var på tenkt kun trykk men å ha sett Stian sitt forslag så spørs det nok om dette må revurderes. Klart mye kommer jo ann på hva folk også er villige til å betale for dette.

 

En slik genser kommer jo til å koste litt og regner ikke med at de blir noe pene med masse sponsor trykk på ryggen. Den Stian viste til er jo clean og fin.

 

Har satt meg ned med noen trykkerier for å få på plass noen priser. Spør som vi må tilby både t-shorte og genser :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men har jo såklart litt med prisen å gjøre det da..

 

Man får som oftest det man betaler for.

Mener å leste i tråden jeg fant dette at det ble ca 500 for genser med brodert logo.

Da var det vel noe rabatt ute å gikk.

 

Synes i allefall den genseren ser bra ut live.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man får som oftest det man betaler for.

Mener å leste i tråden jeg fant dette at det ble ca 500 for genser med brodert logo.

Da var det vel noe rabatt ute å gikk.

 

Synes i allefall den genseren ser bra ut live.

 

Helt klart.. slik er det som regel :)

Ok, såpass må man jo regne med på en genser uten sponsorer hvertfall.

Genseren så veldig fin ut ja!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

enig i at genser med brodert logo er noe finer. men for all del ikke hettegenser da. er så Dritt lei at alle genser som jeg kunde tenke meg er hette på. farge valg tja kunde enten tenkt meg sort eller rød.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sørg for å kunne skaffe store størelser da ;)

den forrige genseren min stopper rett etter albuene og rett under brystkassa så jeg må ha noen større om jeg skal reklamere hehe ;P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Stian og de fleste andre her, den genseren med brodert logo er desto finere og ser mer "seriøs" ut, og personlig stemmer jeg for slik som er brodert, MEN da seff uten sponsorere,andre reklamer,logoer osv. "Less is More" er det ikke det det heter da :P

En annen ting, jeg likte de i den brun fargen å, men kanskje litt kjedelig om vi skulle herme etter noen andre.

 

Tror kanskje rød eller blå genser med hvit brodering hadde vært fint.... : klø :

(that's my 50 cent)...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Stian og de fleste andre her, den genseren med brodert logo er desto finere og ser mer "seriøs" ut, og personlig stemmer jeg for slik som er brodert, MEN da seff uten sponsorere,andre reklamer,logoer osv. "Less is More" er det ikke det det heter da :P

En annen ting, jeg likte de i den brun fargen å, men kanskje litt kjedelig om vi skulle herme etter noen andre.

 

Tror kanskje rød eller blå genser med hvit brodering hadde vært fint.... : klø :

(that's my 50 cent)...

 

hva med rød med sort brodering

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med rød med sort brodering

 

for eksempel : rolleyes tror det også kunne blitt riktig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil ha hvit perlemor, kan jeg få det? Kan jeg? Hehe...

 

Enig i at brodert ser litt mer påkostet (hvilket det er : rolleyes) og seriøst ut, ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange bra forslag her,men er helt enig at det må bli BRODERT LOGO på genser,med eller uten hette..

Og hva farger angår,så helt enig med Egil,rød med sort brodering,fine farger sammen

som også synes ute på treff,sort og hvit er det altfor mye av der ute blant folk..

 

Ser for meg slik genser Stian har bilde av,med brodert logo,andre farger og ikke noe mer

og evt T-Shirt med trykt klubb logo foran og sponsorer bak..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Genser lik som på bildet til Stian, med broderte logo bryst/rygg uten navn og med Region Mjøsa på ryggen kommer til å koste 500kr stk.

 

Hettegenser finnes i S-XXL, fargene: Hvit, Gul, Rød, Blå, Grønn, Lys Brun, Mørk Brun og Sort

Må da bli enige om lik farge på alle.

 

T-shirt sort med hvit trykk, logo foran og sponsorer bak. XS-XXXL 100kr stk

 

Dette er priser hentet inn så langt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.