Interesse for lokallagsklær

Utforming på klær  

89 stemmer

  1. 1. Utforming på klær

    • Genser
      35
    • T-shorte
      18
    • Hvit
      7
    • Sort
      29


Anbefalte innlegg

jeg blir med på en genser i vertfall. kanse to vis det blir rød og sort.

er det noe nettside man kan se fargen?

og ei t-shirt. har jo ta av den gamle også men dem blir vel ikke like så må jo ha av den nye også hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De gamle t-shirtsene er det tomt for. Derfor lager vi nye.

 

Legger ved bilde som viser farge på gensere.

Genser.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se her ja.. mange kurrante farger her! Nesten vanskelig å finne ut hva men liker best! :P

Åssen er det med farge på logo da, valgfritt eller samme farge som sømmene på de forskjellige?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at vi kan velge farge på broder tråd akk som vi selv ønsker. Må jo betale for 2stk broderkort uansett. Dette er en engangs sum og da har vi kortene for altid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig i at det bør være brodert logo på en evt. genser.

MEN, synest ikke det skal være så mange farger å velge mellom. Hvofor kan ikke alle ha lik??

Blir vanskeligere å tilfredsstille alle med kun en farge, men det skal jo også være et "kjennemerke" for lokallaget òg!?

Om det skal være så alle kan velge farge på både broderi og genser, så ønsker jeg gull/beige genser med gull broderi. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig i at det bør være brodert logo på en evt. genser.

MEN, synest ikke det skal være så mange farger å velge mellom. Hvofor kan ikke alle ha lik??

Blir vanskeligere å tilfredsstille alle med kun en farge, men det skal jo også være et "kjennemerke" for lokallaget òg!?

 

Enig med deg Anette, men jeg stemmer for "Hvit med sort tekst" eller "Rød med sort tekst"

Som du ser lenger opp her ser det ut som et annet lokallag har "Beige med gull tekst", og det blir å herme litt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg stemmer nå for blå jeg da. hvitt blir møkkete gørfort her i hvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer for rød.

Hvit er uaktuelt pga møkk.

Husk det er noen med gamle biler som ikke alltid går helt frem dit de skal uten å skru litt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med deg Anette, men jeg stemmer for "Hvit med sort tekst" eller "Rød med sort tekst"

Som du ser lenger opp her ser det ut som et annet lokallag har "Beige med gull tekst", og det blir å herme litt :P

Dette med farge kan nok bli en evig diskusjon skjønner jeg. Hehe... :P

Haha, tenkte faktisk ikke over at den genseren på bildet var veldig lik beskrivelsen min. :P Tenkte bare genseren skulle stå i stil med bilen min jeg... ;) (Også var det egentlig bare noe jeg skrev for å demonstrere litt. Så folk skal skjønne at det blir litt vrient om alle skal få ønskene sine oppfylt. :P )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha ikke sant :P hehe

 

men jeg kan si meg enig om hvit blir kanskje litt ugunstig m t p mange eldre biler og kanskje litt "små mekking" og slikt samt urent interiør, da blir det fort flekker ja..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror vi først som sist bare kan sette opp et fargevalg. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som skrevet tidligere i tråden er det bare aktuelt med en farge på genser og en farge på teksten.

 

Det er dette vi må bli enige om. Men regner med at hvit utgår pga dette blir lett møkkete.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette synes jeg er kult, og ikke helt A4 (svart/hvit):

Svart genser - gullskrift

Blå genser - sølvskrift

 

Ellers synes jeg også den grønne nederst til venstre er kul, litt usikker på skriftfarge.

 

 

Det blir nok en genser og et par t-skjorter uansett tenker jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rød, blå eller grønn genser med hvit eller sølv skrift..?

Tror at hvis skrifta/logoen blir svart blir den kanskje litt borte mot såpass mørk rød/blå.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De 2 på nederste rad til høyre syns jeg så bra ut på farge.

Med en passende farge på brodert logo så tror jeg det hadde blitt bra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger meg på her å sier det blir fint med rød/sort....

Brodert logo blir veldig bra....:-)))

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette synes jeg er kult, og ikke helt A4 (svart/hvit):

Svart genser - gullskrift

Blå genser - sølvskrift

Enig med du! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rød genser med sort logo: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rød genser med sort logo: rock :

 

enig der :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke leverandører har dere hørt med, både på klær og Brodering. Send meg gjerne PM. Dette er en del av det vi holder på med på jobben min.

Vi kan høre om lavere pris hvis leverandør/trykkeri får ha logo på plagget

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendt deg PM Rune

 

Har ikke kommet noen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert forslag!

Jeg stemmer for rød med svart skrift, eller blå med sølv skrift, når det gjelder genser. T-skjortene er vel greit å ha i svart eller hvit?

En liten oppgradering av logoen hadde vel ikke gjort noe, hadde vært tøft å fått med noen stedsnavn for eksempel…

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe bra initiativ! :) Ålreit at vi kan være med å velge litt farge osv.. Jeg stemmer for grå genser med sølv skrift! :) eller rød med sort skrift! I brodert. Siden dette som sagt tidligere her ser litt mer seriøst ut.

 

 

Marius.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rød med svart skrift blir tøft og Mjøsa skiller seg ut litt.. Evnt trur jeg at den grønne kunne blitt bra, kanskje med gullskrift.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.