100 c4 VS s4 skjermer... bredde?

Anbefalte innlegg

Heisan, som topic sier. Er s4 like til 100? eller er de "breiere" Var litt uheldig med min fronfanger igår og lurer på en s4 fanger men vist det ser feil ut iforhold til skjemene er jo det uaktuelt...

 

Takk for svar:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S4 skjermer er noe breiere ja,samme med fanger også. Så det blir skikkelig kræsj desverre. Du må nok bytte begge fremskjermer og fanger til S4 da isåfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og gjør du det må du også bytte til fjærbein fra S4 eller S6, ellers blir hjulene sittende alt for langt inne i skjermene, da S4/S6 har større sporvidde. Det er kun skjermer fra S4 som passer på 100 også, ellers (S6) må du også bytte panser og lykter.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller space ut 5mm på hver side.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å redusere innpress drastisk (som det ofte blir med spacer) er ikke akkurat særlig gunstig for kjøreegenskapene på dårlige veier.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okey da, kjøpe felger med mindre impress, går vel fint vil jeg tro

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir akkurat det samme.. ;)

 

F.eks. om man har en felg med ET45 og setter på 20 mm spacer blir det nøyaktig som å bruke en felg med ET25 uten spacer.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fuc# me!.. såpass! Trodde ikke det var så ille.. jaja, da er ikke det aktuelt:) takk for svar..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir akkurat det samme.. ;)

 

F.eks. om man har en felg med ET45 og setter på 20 mm spacer blir det nøyaktig som å bruke en felg med ET25 uten spacer.. ;)

 

Ja, men en 5mm spacer er ikke skrudd og forskyver seg, det jeg mente, så om man har felger med 5mm ekstra impress så tror jeg ikke man merker mye til det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Påvirkningen på sporvidden er akkurat det samme, og om man har spacere som forskyver seg mens de er montert på bilen tror jeg man har prøvd litt for mye å spare penger, for da har man kjøpt noe skrot. Om man forandrer INNpress med spacer eller felger med lavere ET blir resultatet akkurat det samme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.