Roadtrip te DAV Vårmønstring 26 april

Anbefalte innlegg

Flerne som blir med å strekker på bena en flott vårdag i april?

 

Roadtrip te DAV sin vårmønsting? Dagstur bort med avreise 06:00!

Og masse sprell på turen bort.

 

DSC_2891.jpg

 

DSC_2887.jpg

 

Oppmøte Statoil Ålgård som vanlig.

 

Tar forbehold om pent vær så klart. Litt bomtur med overskyet og regn.

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=147955

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska ikkje se bort i fra at eg stille : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åh, det hadde vært morro å våre me på.. Fer sjå om ikej eg blir me... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor langt e dette??? E det ikkje i osloområdet? Blir jo ein sykt lang dagstur! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor langt e dette??? E det ikkje i osloområdet? Blir jo ein sykt lang dagstur! ;)

 

E jo ikkje langt det : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor langt e dette??? E det ikkje i osloområdet? Blir jo ein sykt lang dagstur! ;)

 

Helloooooo!!!! Roadtrip! Hehe.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir omlag liga langt som de ukentlige turene våre bort te DAV å sverige sist sesong. :P

 

Fjellet er ikke åpent til denne tiden, så må kjøre rundt. Går vel 7-8 timer i kollonne på å komme oss helt frem til vaffelserveringen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig bra tiltak!

 

Vel møtt til varme vafler og kaffi.

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg å Finni snakket om dette og syns det var en god idè, jeg syns ikke dette blir for langt for en dagstur, har gjort dette flere ganger, men skjønner di som synes det er langt.. Vi tenkte å stille krav om værforbehold da, kjipt å kjøre bort dit, og så er det øs pøs regnvær, men det må jo ikke bli sånn at vi står opp om morgenen og titter ut vinduet "nei, det renge, eg snorke videre" avgjørelsen må jo bli tatt på forhånd, regner med at vi tenker mest på været på Østlandet og ikke lokalt.. Bilene tåler jo litt regnkjøring i starten (eller faktisk så gjør ikke min det) men det gjør nå deres håper jeg...hehe :D Jeg setter uansett dette opp i aktivitets kalenderen...! :) Mulig det blir at jeg kjører alene, men da ska jeg faen ha lokallags-banneren med meg...: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen min tåle vann og det e god plass i an :) Har ingen klassiker klar denne sesongen desverre :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vell en ekstra grunn til å jobbe litt meir med GTIen detta.. Hehe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, eg e me:) Litt kjipt at d e ein søndag... Bler jækla trøtte i tryne på jobben på mandag då, men pytt, hehe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikk på lørdag da så kommer dere innom Hadeland Vårmønstring også med forbehold att det blir noe da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm roadtrip me noko attåt hadde jo ikkje vert feil! Laga ei skikkelige helg ut av det me svenske handel å fest?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, eg e me:) Litt kjipt at d e ein søndag... Bler jækla trøtte i tryne på jobben på mandag då, men pytt, hehe:)

 

Neeeeeei...Fillen helle då !

Hadde det isje våre for det va på enn sundag så hadde eg lett våre me...vett nemligt koss det e å gå på jobb dagen ittepå klokkå 7 om morningen, itte enn tur, tur retur oslo...DET E HARDT, TRO MEG...eg har prøvt : faint :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan re opp på hemsen til dere om dere vil komme lørdagen... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neeeeeei...Fillen helle då !

Hadde det isje våre for det va på enn sundag så hadde eg lett våre me...vett nemligt koss det e å gå på jobb dagen ittepå klokkå 7 om morningen, itte enn tur, tur retur oslo...DET E HARDT, TRO MEG...eg har prøvt : faint :: eek :: bh :

 

Oh my god, må ofra litt! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oh my god, må ofra litt! :D

 

Hehe !!!!

Me får sjå....;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe !!!!

Me får sjå....;)

 

*kyllinglyder*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neeeeeei...Fillen helle då !

Hadde det isje våre for det va på enn sundag så hadde eg lett våre me...vett nemligt koss det e å gå på jobb dagen ittepå klokkå 7 om morningen, itte enn tur, tur retur oslo...DET E HARDT, TRO MEG...eg har prøvt : faint :

 

 

Isje ver så pysete Fredrik!! Eg står opp kl.6 kver morning, men eg ska alltids få t den turen for d om! Så den må du lenger ud på landet me!!

 

Men hadde jo isje vært feil å reist bort på lørdagen då? Då komme me jo og hjem på ei litt bedre tid jerna:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neeeeeei...Fillen helle då !

Hadde det isje våre for det va på enn sundag så hadde eg lett våre me...vett nemligt koss det e å gå på jobb dagen ittepå klokkå 7 om morningen, itte enn tur, tur retur oslo...DET E HARDT, TRO MEG...eg har prøvt : faint :

 

Nå snakke du t feil kor her... Hehe.. Ane ijke kor mange roadtrips me hadde bortover oslo i fjor, men va ikje få og det gjekk liga greit kver gong. Ein dag me slappe aue og masse kaffi må du tåla!!! hehe.. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

javel:)

 

Nå e d bare ein måned t roadtrip:D Någen så isje ska kjøra egen bil så vil sidda på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja.. :D Eg trenge sikkert någen å sitta på med...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.