#26 Skrevet Mars 27, 2009 ja.. Eg trenge sikkert någen å sitta på med... Då e du herved booka inn i passasjersetet i BIFFEN:D Bler ein rå tur dette: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 27, 2009 hehe, slide hål i det setet denne sesongen eg Komme te å tilbringa ein del mil i BIFFEN 2009... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 27, 2009 hehe, slide hål i det setet denne sesongen eg Du e erstatningspliktig:p:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 27, 2009 Du e erstatningspliktig:p:p Tar det på reiseforsikringå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 27, 2009 Nå snakke du t feil kor her... Hehe.. Ane ijke kor mange roadtrips me hadde bortover oslo i fjor, men va ikje få og det gjekk liga greit kver gong. Ein dag me slappe aue og masse kaffi må du tåla!!! hehe.. Va isje meiningå dokk sko oppfatta meg som ein kjibing altså. Der e isje noge eg mer vil enn å reisa på tur me "Stavanger Lokallag"...Me e jo fillen så goe gjeng Men eg suns det e litt i lengsta laget, å i utgangspunket kjøra fram og tilbage til oslo, på ein dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 28, 2009 Va isje meiningå dokk sko oppfatta meg som ein kjibing altså. Der e isje noge eg mer vil enn å reisa på tur me "Stavanger Lokallag"...Me e jo fillen så goe gjeng Men eg suns det e litt i lengsta laget, å i utgangspunket kjøra fram og tilbage til oslo, på ein dag PYSA:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mars 28, 2009 HAHA Robin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mars 28, 2009 HAHA Robin Han har jo et poeng då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mars 28, 2009 Ka slags poeng då ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mars 28, 2009 Ka slags poeng då ? At du e pysa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mars 28, 2009 At du e pysa Ja, du e jo litt pysa Fredrik! Hvis d e så gale å stå opp litt trøtte i tryne dagen ittepå så tar du bare fri den dagen då vett'u:) (eller ein 3 dagers om du isje får fri:)) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mars 28, 2009 (endret) Neidå...Det e bare eg så gjer meg litt vanskelige . Det e egentlig isje noge problem sånt sett, me nogen tima forlide søvn... Det blir bare ekstra hardt på jobb dagen derpå, men det må enn jo tåle enn gong i blant HEHE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mars 30, 2009 Neidå...Det e bare eg så gjer meg litt vanskelige .Det e egentlig isje noge problem sånt sett, me nogen tima forlide søvn... Det blir bare ekstra hardt på jobb dagen derpå, men det må enn jo tåle enn gong i blant HEHE Akkurat, så då regne eg med at du stille på turen ette den uttalelsen? Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mars 30, 2009 Akkurat, så då regne eg med at du stille på turen ette den uttalelsen? Hehe.. Ja eg og, for han har faktisk endra den utalelsen Det fussta han skreiv va ikkje liga positivt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mars 30, 2009 Eg har veldigt lust å bli me faktisk, hvis det blir avreise på fredag elle lørdag å isje fram og tilbake på sundagen. MEN hvis den her detailer/poleringsdagen komme sama helgå, så vil eg helle ha me meg det. Eg e faktisk veldigt intressert i polering å sånt, å har lust å lera det sjikkele ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mars 30, 2009 Eg har frihelg, så me får se når det nærme seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mars 30, 2009 Hvis dere har lyst på billig overnatting så er det hytteutleie her: http://www.vestbyhyttepark.no Det er ca. 5 min fra "treffpunkt" Her kan me jo bu folkens.. va inne å såg å det va pigade ikje dyrt altså.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mars 30, 2009 ikje dyrt altså.... d vil sei? hadde isje vært feil å dratt opp på lørdagen å tatt "et par" pils på quisten derane:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mars 30, 2009 Hehe.. nei, haddei kje vært feil d.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mars 30, 2009 d vil sei? hadde isje vært feil å dratt opp på lørdagen å tatt "et par" pils på quisten derane:D HÆÆ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mars 30, 2009 HÆÆ?? ka HÆÆ? tenke på treningå? hehe, skade isje me 2 pils ein lørdag;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mars 30, 2009 2 blir fort 10+ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mars 30, 2009 2 blir fort 10+ nja, ska greia å begrensa meg t 3 tror eg:) någen må jo passa på dåkker andre ongar, heheheh:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mars 30, 2009 E du på slank elle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mars 30, 2009 E du på slank elle? nix, just building some muscles;) hehehe! alkohol e isje bra for musklenes restitusjon, d blokkere opptak av proteiner t musklene, samt at d og blokkere den vanlige forbrenningå di;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...