#51 Skrevet Mars 30, 2009 Men futti grisen det e godt!!!! Building muscles ja... Ska det i mårå tidlig eg før jobb.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mars 30, 2009 Om du e sånnen så går på elexia klokkå 6 om morningen Kjell, siden du ska gå før jobb liksom ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mars 30, 2009 Hehe... selvfølgelig!!! Nei, faktisk ikje.. Men begyne ikje før kl.10 imårå så då tenkte eg slenga inn ei lida økt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mars 30, 2009 nix, just building some muscles;) hehehe! alkohol e isje bra for musklenes restitusjon, d blokkere opptak av proteiner t musklene, samt at d og blokkere den vanlige forbrenningå di;) muskle e vekt, mindre muskle kjappere rondt banen, eg slide me d samma, for møje muskle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mars 30, 2009 Kadå offtopic? Kati kjøre me då? Lørdag eller Søndag morgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mars 30, 2009 Du får hiva deg på gerilja kardio trening Tysse for bedre rundetider: Minutter 1-4 Oppvarming: 50 prosent av maks Minutt 5 Spurt i 20 sekunder Hvil i 10 sekunder Spurt i 20 sekunder Hvil i 10 sekunder Minutt 6 Spurt i 20 sekunder Hvil i 10 sekunder Spurt i 20 sekunder Hvil i 10 sekunder Minutt 7 Spurt i 20 sekunder Hvil i 10 sekunder Spurt i 20 sekunder Hvil i 10 sekunder Minutt 8 Spurt i 20 sekunder Hvil i 10 sekunder Spurt i 20 sekunder Hvil i 10 sekunder Minutter 9-12 Nedtrapping 50 % av maks Det e et SLID!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Mars 30, 2009 Blei svette av å lesa d Ska tattoera "Fuel tank for a sex machine" på magen helle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Mars 31, 2009 Hehe... selvfølgelig!!! Nei, faktisk ikje.. Men begyne ikje før kl.10 imårå så då tenkte eg slenga inn ei lida økt.. Flinke gutt;) Ta d før frokost, så får du jerna brent litt flesk og:p muskle e vekt, mindre muskle kjappere rondt banen, eg slide me d samma, for møje muskle Haha, e heilt enige Tysse, e faen'sje vanskeligt å springa fra meg, hehe! Heldigvis så drite eg i både vektå å kondis (eller eg ska helst veia mest muligt:D) Kadå offtopic? Kati kjøre me då? Lørdag eller Søndag morgen? Off topic? fatte isje ka du snakke om:evil: Eg stemme for lørdagen om overnattingå e billige! Då får me jerna komt oss hjemøve på ei hallgreie tid og:) Du får hiva deg på gerilja kardio trening Tysse for bedre rundetider: Minutter 1-4 Oppvarming: 50 prosent av maks Minutt 5 Spurt i 20 sekunder Hvil i 10 sekunder Spurt i 20 sekunder Hvil i 10 sekunder Minutt 6 Spurt i 20 sekunder Hvil i 10 sekunder Spurt i 20 sekunder Hvil i 10 sekunder Minutt 7 Spurt i 20 sekunder Hvil i 10 sekunder Spurt i 20 sekunder Hvil i 10 sekunder Minutt 8 Spurt i 20 sekunder Hvil i 10 sekunder Spurt i 20 sekunder Hvil i 10 sekunder Minutter 9-12 Nedtrapping 50 % av maks Det e et SLID!!! Syge jævel, d dr e helsefarligt, hehehe: haha : Blei svette av å lesa d Ska tattoera "Fuel tank for a sex machine" på magen helle : haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Mars 31, 2009 Haha, e heilt enige Tysse, e faen'sje vanskeligt å springa fra meg, hehe! Heldigvis så drite eg i både vektå å kondis (eller eg ska helst veia mest muligt:D) Får heller gjørr som meg å Jason... Kombinera det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Mars 31, 2009 Får heller gjørr som meg å Jason... Kombinera det Hehe, ja han har sånn typisk kampsport type kropp då! E d dr du vil havna doffer? hehe! "Bigger, (faster), stronger" seie eg bare:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Mars 31, 2009 Hehe, ja han har sånn typisk kampsport type kropp då! E d dr du vil havna doffer? hehe! "Bigger, (faster), stronger" seie eg bare:D Det stemme det, tenkte å hiva meg på Krav Magà og nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet April 15, 2009 Ja, då va d ikje lenge t roadtrippen!!!! Kem e me??? eg ska i hvert fall bort! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet April 15, 2009 eg e jo me seff:D kem ska sidda på me meg? eg trenge ein 2.pilot:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet April 15, 2009 Tru kanskje kånå ska t kvinesdal den helgå så eg skakje kjøra sjøl, men e lovt mg sjøl vekk t finni som co-pilot! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet April 15, 2009 eg e jo me seff:D kem ska sidda på me meg? eg trenge ein 2.pilot:) Eg har ikkje skilt på nye Golfen te det, så då slenge eg meg med deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet April 15, 2009 Eg ska/må/vil/bør bli me! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet April 16, 2009 Jeg møter dåkk i drøbak/ås... Skal plukke opp S3en i oslo på fredag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet April 16, 2009 Eg har ikkje skilt på nye Golfen te det, så då slenge eg meg med deg. Gudd, då e stolen reservert t deg... Som 2.pilot så kan du jo isje ver arbeidslause, så du får holda styr på ratte å håndbrekke åsså konsentrere eg meg om pedalane og speilå, enige? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet April 16, 2009 Gudd, då e stolen reservert t deg... Som 2.pilot så kan du jo isje ver arbeidslause, så du får holda styr på ratte å håndbrekke åsså konsentrere eg meg om pedalane og speilå, enige? Bare du ikkje foreslår mer kinky stuff enn det så e det greit Dessuten så funke ikkje VAG håndbrekk alikavel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet April 16, 2009 Bare du ikkje foreslår mer kinky stuff enn det så e det greit Dessuten så funke ikkje VAG håndbrekk alikavel Hahah:D eg ska prøva å la ver me någe mer kinky greier:p Nei, eg bruke jo isje d dr hekkans brekke ein gang, fønke jo isje skikkeligt ligavel... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet April 20, 2009 Då nærme det seg helg... ikkje så galne meldinger heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet April 20, 2009 OY, någen må ta med ein liden del for meg te Håkon Sandberg.. VELDIG VIKTIG!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet April 20, 2009 Fikse det Juvi! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet April 20, 2009 Fine Kleppi! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet April 21, 2009 Bler gudd me roadtrip:) glede meg! Nå e bilen hos møller for litt reparasjoner og 4 hjulskontroll/justering, så nå bler an klar t heljå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...