Aero Twin visker til bakluke A4 B6 Avant

Anbefalte innlegg

Vet noen om det finnes Aero Twin visker arm m/blad til A4 B6/B7?

Har noen delenr? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant ingen a4 med aero twin bak i følge familie album jaffal til 2007

 

Må kanskje bygge om fra passat eller.no ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passat 2007 mod viskerblad: 3C9955425

Viskerarm: 6Q6955707B

 

Om det passer har jeg ingen anelse om, kanskje må du ha lenger eller kortere viskerblad om armen passer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm,dette må sjekke ut.Takk Torkjell. ;)

Rart det ikk er noen med B6/B7 som har testet dette før her? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm,dette må sjekkes ut. ;) Takk for info,Torkjell. :)

Egentlig litt rart at andre med B6/B7,ikke har testet dette før her.. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har testet c4 her og kan bekrefte om aero twin armer fra passat 3bg passer heller...? hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en A4 2004 mod. Den har orginal aero twin visker bak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du mulighet til å ta et bilde av den og står det et delenummer synlig et sted på viskerarmen?

 

Sitter spylerdysa på armen eller rett ved siden av?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke dette orginalt på b7 da? er jo det på b6.

 

Jeg har brukt denne på min a6.

 

Du kan måle str på skruen på motoren, er den lik kan du bruke denne. Du har vel spylerdysa i motoren og ikke ved siden av?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke dette orginalt på b7 da? er jo det på b6.

 

Det er ikke originalt på B7.

Jeg har en slik plastarm som det sitter en vanlig pusser inni. Samme hadde jeg på B6en også.

Spylerdysa sitter i armen.

 

Denne typen bakrutevisker + arm er jeg ute etter. Finnes til mange Audi og VW men det ser ikke ut til at den finnes til B6 og B7.

 

http://cgi.ebay.de/ORIGINAL-AEROTWIN-HECKWISCHER-AUDI-A4-S4-RS4-B5-AVANT_W0QQitemZ360136806664QQihZ023QQcategoryZ57428QQtcZphotoQQcmdZViewItem

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke dette orginalt på b7 da? er jo det på b6.

 

Jeg har brukt denne på min a6.

 

Du kan måle str på skruen på motoren, er den lik kan du bruke denne. Du har vel spylerdysa i motoren og ikke ved siden av?

 

Spykerdysen sitter i armen eller motoren ja. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke originalt på B7.

Jeg har en slik plastarm som det sitter en vanlig pusser inni. Samme hadde jeg på B6en også.

Spylerdysa sitter i armen.

 

Denne typen bakrutevisker + arm er jeg ute etter. Finnes til mange Audi og VW men det ser ikke ut til at den finnes til B6 og B7.

 

http://cgi.ebay.de/ORIGINAL-AEROTWIN-HECKWISCHER-AUDI-A4-S4-RS4-B5-AVANT_W0QQitemZ360136806664QQihZ023QQcategoryZ57428QQtcZphotoQQcmdZViewItem

 

Hmm,skulle tro de der passer på B6/B7 også? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm,skulle tro de der passer på B6/B7 også? : klø :

 

Det tror/håper jeg også. Det jeg vet er at B5 har lengere visker enn B6 og B7 så den må da bytter til en kortere.

Koster jo ikke allverden så jeg kommer til å bestille en for å se. Må bare finne ut om dysa sitter i armen på B5 først.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tror/håper jeg også. Det jeg vet er at B5 har lengere visker enn B6 og B7 så den må da bytter til en kortere.

Koster jo ikke allverden så jeg kommer til å bestille en for å se. Må bare finne ut om dysa sitter i armen på B5 først.

 

Keep me posted! :) Passer den + at spylerdysa sitter i armen,må jeg bestille også. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spykerdysen sitter i armen eller motoren ja. :)

 

Om du har spyledysa i motoren, så passer garantert den jeg linka til. Jeg kan aldri tenke meg at de har byttet gjengestr på motoren til bakviskeren fra b6 til b7.

 

Men en ting jeg kan si med en gang, er at den gamle var bedre, selv om den kansje ikke ser like "kul" ut : smil :

 

Det er kanskje grunnen til at de ikke er på b7 som orginalt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke noe som heter 8k vel? det er 8e som er b6 og b8. men ingen 8k?

 

Send en meldin og hør hvilken årsmodell det er.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du har spyledysa i motoren, så passer garantert den jeg linka til. Jeg kan aldri tenke meg at de har byttet gjengestr på motoren til bakviskeren fra b6 til b7.

 

Men en ting jeg kan si med en gang, er at den gamle var bedre, selv om den kansje ikke ser like "kul" ut : smil :

 

Det er kanskje grunnen til at de ikke er på b7 som orginalt?

 

Hehe,synes egentlig den gamle er penest mtp utseende jeg da.Aero Twin armen så jo helt lost ut. ;) Så funker den gamle typen best,beholder jeg den. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du mulighet til å ta et bilde av den og står det et delenummer synlig et sted på viskerarmen?

 

Sitter spylerdysa på armen eller rett ved siden av?

 

Jeg tok vist feil dær. Det er bare en plast arm som viskeren er gjemt under,

Så det er vanlig visker på min b6 : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe,synes egentlig den gamle er penest mtp utseende jeg da.Aero Twin armen så jo helt lost ut. ;) Så funker den gamle typen best,beholder jeg den. :)

 

Jeg syntest den gamle tok mye bedre. Var bedre press på viskerarmen med den, den aero viskeren har av og til litt problemer med å ta hele flaten av viskeren, iallefall hos meg. Da er både bladet og armen med fjæra i ny.

 

Men hvor ofte bruker en egentilg bakrute viseren? Har ofte tenkt bare å fjerne hele dritten, men så er det å få lysten til å gjøre det som ikke kommer : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Sjekka det der litt! 8K ser ut til å være B8 karroseriet! men ser ut som bakviskeren på B8 peker til motsatte side av B6/B7.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekka det der litt! 8K ser ut til å være B8 karroseriet! men ser ut som bakviskeren på B8 peker til motsatte side av B6/B7.

 

Det er iallefall et fett på den jeg linka til, for den kan brukes på både de som står til høyre, og til venstre, det er åpning til spylerdysen begge veger i det dekslet som skal over mutteren på motoren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er iallefall et fett på den jeg linka til, for den kan brukes på både de som står til høyre, og til venstre, det er åpning til spylerdysen begge veger i det dekslet som skal over mutteren på motoren.

 

Er ikke bilde på den du linka til til frontruta da?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.