Felles kjøring til Våler-treffet?

Anbefalte innlegg

Tenkte og høre om det kunne være noen interesse for og samles og kjøre ned til hovedtreffet på Våler?

Evnt fått til noe felles camping også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morten og meg er med;D

 

1x Audi A4 TQ

1x Audi 200 TQ /m Golf 16vT på henger:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morten og meg er med;D

 

1x Audi A4 TQ

1x Audi 200 TQ /m Golf 16vT på henger:D

 

Det er bra. Være med på campen i år eller? (Huske teltstenger:p)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hold kjeft:p mora til morten sin feil;p haehaehaehaehae, men er med vi ja;D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Laga tråd om dette også ja :)

 

Lokallaget har jo ett partytelt og banner liggende, kanskje en skulle hatt med dette for en gangs skyld? Stiller garantert om ikke noe annet kommer i veien, årets treffhøydepunkt! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser litt mørkt ut for våler for meg i år gitt. Dama har termin 31.mai, så tror ikke det blir veldig populært om jeg reiser... Får håpe han kommer litt tidligere enn forventet :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: gråter : typisk , er den måneden jeg er gressenkemann her hjemme med 2 unger igjen+ utvidelse av hus /nytt uthus (kommer ann på hvor snill banken er : rolleyes ). blir vel bare ACR høst treff på meg i år også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei jeg er muligens med men spørs hvilken dato det er, må planlegges nøye siden jeg jober som lastebilsjåfør:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei jeg er muligens med men spørs hvilken dato det er, må planlegges nøye siden jeg jober som lastebilsjåfør:)

 

Det er den 6-7 juni :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser litt mørkt ut for våler for meg i år gitt. Dama har termin 31.mai, så tror ikke det blir veldig populært om jeg reiser... Får håpe han kommer litt tidligere enn forventet :-)

 

Samme for meg :)

Har termin litt tidligere da...(16mai) , men det blir nok utlovet skuddpremie på meg hvis jeg stikker avgårde den første tiden :P

 

Menmen , må vel smiske litt.... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg flytter også til tr.heim nå etter påske så hvis jeg får låv så karnsje jeg også stiller:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med jeg å!! med to stk vag..:):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser litt mørkt ut for våler for meg i år gitt. Dama har termin 31.mai, så tror ikke det blir veldig populært om jeg reiser... Får håpe han kommer litt tidligere enn forventet :-)

 

du må få henne til å klemme hardt uka før;) hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser jo lovende ut dette her ;) Jo flere jo bedre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får prøve å bli med jeg også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde egentlig tenkt å være med, men blir litt vanskelig når deadline på eksamensoppgaven min er 8. juni :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde egentlig tenkt å være med, men blir litt vanskelig når deadline på eksamensoppgaven min er 8. juni :(

 

Må jobbe som f..n og levere før helga da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes dette er for dårlig folkens. Må jobbe på fullt for og bli ferdig med både militær,barnefødsler og eksamensoppgaver før treffet ja:p hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjør opp te vanli arbe:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi blir vell noen fra NT som skal nedover også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 stk Bråthen er med værtfall...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du må få henne til å klemme hardt uka før;) hehe..

 

Hehe... Ja, prøver å overtale både henne å ungen. Men desverre så har jeg ikke mye jeg skulle ha sagt gitt... Men hvis det så skulle skje, så er jeg nok med. Men da kjører jeg ned lørdags morgen og hjem søndag kveld.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe... Ja, prøver å overtale både henne å ungen. Men desverre så har jeg ikke mye jeg skulle ha sagt gitt... Men hvis det så skulle skje, så er jeg nok med. Men da kjører jeg ned lørdags morgen og hjem søndag kveld.

 

Det finnes jo kjente "kjærringråd" for å få igang fødselen :) Og det er av den typen vi mannfolk liker og gjerne hjelper til med : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes jo kjente "kjærringråd" for å få igang fødselen :) Og det er av den typen vi mannfolk liker og gjerne hjelper til med : smil :

 

Hehe... Du sier noe der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor skal folk overnatte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.