#26 Skrevet April 4, 2009 Jeg og de fra Stjørdal tror jeg satser på campen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 5, 2009 Hvor skal folk overnatte? Haslemoen hotel..... Seng, dusj, frokost............. Claus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 8, 2009 elverum camping hær, hytte er bestilt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 16, 2009 Ser ut til at det blir tur, så en stk S6 2.2 20vt er med iallefall. Drar nedover til Svigermor Torsdag den 4.Juni, og kommer til Våler Lørdag 6.Juni fra Karlstad..Heldigvis har ikke dama termin før 7.Oktober, så alle vårtreff er i boks;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 16, 2009 når på døgnet tenkte dere å kjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 18, 2009 når på døgnet tenkte dere å kjøre? Lurer litt på avgangstiden jeg også ja. Må jo planlegge litt i forhold til jobb og slikt da vetdu. Blir vel fredag i år også regner jeg med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 18, 2009 hvis jeg skal ha med golfen på henger, gidder jeg ikke kjøre seint på dagen da jeg har fri på fredag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 18, 2009 Kjører vi nedover fredagsmorgen da vettu Rune Men blir det vi skal campe på hytte? Isåfall kanskje bestille snart? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 20, 2009 Driver og skal bestille hytte nå. Noen som kan tenke seg og være med? tenkte på 4manns hytte. Og mangler to personer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 25, 2009 Tenkte og høre om det kunne være noen interesse for og samles og kjøre ned til hovedtreffet på Våler?Evnt fått til noe felles camping også? er med på den marius,og stiller selvsagt på campen,dog med teltstenger:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet April 25, 2009 HEI får ta med meg s6 en til våler i år å da. Overnatte på Flisa til en forandring sikkert bra der å. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet April 27, 2009 er med på den marius,og stiller selvsagt på campen,dog med teltstenger:p Hmm, ser ut som det har blitt endring i planene her. Ble bestillt hytter på Elverum for oss. Bestillte 2stk 4manns hytter. (Tror to plasser er ledige enda) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet April 28, 2009 toppers Mairus har 4mans hytte dær æ å. Er bare en persjon enno da men. mulig kjerringa og ungan bli me, men uvist enno 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet April 28, 2009 toppers Mairushar 4mans hytte dær æ å. Er bare en persjon enno da men. mulig kjerringa og ungan bli me, men uvist enno Det er bra. Du får ikke avbestillt da, så blir du med i hytta sammen med meg og Smevik. (om du ikke ska ha med kjerringa og unger da såklart) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mai 2, 2009 Hmm, ser ut som det har blitt endring i planene her. Ble bestillt hytter på Elverum for oss. Bestillte 2stk 4manns hytter. (Tror to plasser er ledige enda) hehe den er go marius,men det er jo mere liv og artigere på campen da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mai 5, 2009 Da ser det ut til at det endelig ble nytt oppsett, og ferdig mappet før Våler likevell!! Jippi! Gleder meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mai 6, 2009 Med mindre noen vil kjøre S2en min nedover tror jeg jeg blir uten bil i år.. :\ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mai 6, 2009 Med mindre noen vil kjøre S2en min nedover tror jeg jeg blir uten bil i år.. :\ ????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mai 6, 2009 Hva skjer Vidar??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mai 6, 2009 Han kommer sikkert direkte fra army'n istede for og kjøre via Trondheim Om du vil ha med bilen nedover så må det da vel gå ann og finne en stødig sjåfør til denne Vidar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mai 23, 2009 Regner med det blir biltur på meg alikevel om ikke alt går åt skogen.. planlegger iallefall ut ifra det. Har det blitt fastsatt noe tidspunkt for felles kjøring enda? Ser for meg "etter folk slutter på jobb"-ish tid.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mai 23, 2009 hadde jo en grei tid ifjord Vidar. var dere ikke på Berkåk irundt 5 tia da, avreise klett 16:00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mai 24, 2009 Hvordan gikk det med overnattinga Marius? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mai 24, 2009 Hvordan gikk det med overnattinga Marius? æ har ei 4 manshytte, vi e berre 2 enno;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mai 24, 2009 Hvordan gikk det med overnattinga Marius? Vi har to hytter for 4mann Pluss at Vegard har to plasser ledig da. Så bare og få med folk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...