Hva kan en gjøre i Porsgrunn?

Anbefalte innlegg

Heisann.

Skal snart på kurs i Porsgrunn, men kursene er ferdig tidlig på dagen..

Så hva er å gjøre på i Porsgrunn?

 

Noen tips til hvilket hotell jeg bør velge meg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ville lagt meg inn på hotell i skien.. Der ligger det et relativt nytt Quality hotell på brygga..

I porsgrunn så er det vel nesten bare hotell vic..

 

Men det er 1 mil fra skien til porsgrunn så det utgår kanskje da?

 

å finne på er ikke stort :P

Men hva tenkte du på da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta med laptop og trådløs bredbånd, og spill WoW :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I Porsgrunn så er det vel bare ett hotell, og det er Vic.

 

Hva du skal gjøre i porsgrunn kommer vel helt ann på interessene dine, er jo mulighet for at du kan ta deg ei runde bowling eller noe:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan du ikke si ifra når du er her a Espen? Kommer du me RS2`en ?

 

Er jo ikke no stress og få samlet litt folk til og stikke og bowle sammen eller noe slik.....

 

Bare gi lyd når du er her du :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virkelig bra reklame for Porsgrunn. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hotell VIC er vel under opp pussing i tilleg, og det er vel ikke helt ferdig ennå syntest jeg huske, for der er det vi i Buer som holder på. Så jeg ville nok heller valgt et annet hotell.

 

Ellers så er det vel lite som skjer i grenlandsområdet, det er et relativt dafft og kjedelig sted for å si det rett ut.

Du har jo bowling på down town, men det er vel litt stusselig alene (om det ikke er flere som skal på kurs)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er hotell Vic det berømte hotellet hvor du sitter med ene siden av rompa klistret til veggen når du skal på do?

Eller kanskje det var ett annet kurssted jeg har hørt historier fra.. hehe

 

Kurset blir holdt på Skogsmo VGS, men selv om drosja blir dekket så bør jeg jo bo nærest mulig sikkert..

 

Reiser attmed en gjeng andre lærlinger, så en får ta seg ei runde bowling da :)

Ikke noe kult å finne på i Porsgrunn alså?

Ingen matretter jeg bør prøve, eller gode uteplasser ?

 

RS2en får nok ikke bli med på tur nei, er dekket flyreise så :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er hotell Vic det berømte hotellet hvor du sitter med ene siden av rompa klistret til veggen når du skal på do?

Eller kanskje det var ett annet kurssted jeg har hørt historier fra.. hehe

 

Kurset blir holdt på Skogsmo VGS, men selv om drosja blir dekket så bør jeg jo bo nærest mulig sikkert..

 

Reiser attmed en gjeng andre lærlinger, så en får ta seg ei runde bowling da :)

Ikke noe kult å finne på i Porsgrunn alså?

Ingen matretter jeg bør prøve, eller gode uteplasser ?

 

RS2en får nok ikke bli med på tur nei, er dekket flyreise så :)

 

Går det noen fotallkamper på tv så vises de somregel på Daimlers(et utested som er åpent hver dag).. Ellers så synes jeg rullekebaben på balkan er ganske god! hehe..

 

Men når jeg tenker meg om, ligger ikke skogmo vgs i skien?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fotball interreserer meg heldigvis ikke :)

 

Hvor den ligger aner jeg ikke, hehe.. Har fått beskjed om at det er i Porsgrunn, så regner med det stemmer..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rane en kiosk/bensinstasjon ser ut til å være populært:p

 

(edit: stygt å tulle med det igrunn. Ikke spesielt kult å bli utsatt for.)

 

Skogmo ligger jo omtrent midt i mellom skien og porsgrunn så hvor du bor blir vel igrunn det samme ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skogmo VGS ligger ca. midt mellom Porsgrunn og Skien;) Hvis dere skal ut og spise, så prøv Restaurant Osebro i Porsgrunn, der har de knallgod mat!

 

Det ligger nok av pizzasjapper i byen også. Rio Pizza, Dolly Dimple, Jonas B. Gundersen, Peppes mm..

 

Så er det jo Jimmys og Park hvis dere vil ut på basarene!

 

PS! Quality Skjærgården Hotel og Badepark i Langesund er jo også et bra overnattingssted 20 min. i taxi fra Porsgrunn.

 

mvh Anders

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skogmo vgs ligger i skien ja:p hehe.. men er vel midt mellom porsgrunn sentrum og skien sentrum.

 

EDIT: seint ute ja..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta med laptop og trådløs bredbånd, og spill WoW :)

 

Er ikke 13 år og usosial jeg skal være heller.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rane en kiosk/bensinstasjon ser ut til å være populært:p

 

(edit: stygt å tulle med det igrunn. Ikke spesielt kult å bli utsatt for.)

 

Skogmo ligger jo omtrent midt i mellom skien og porsgrunn så hvor du bor blir vel igrunn det samme ;)

 

virker som dette er på mote ja :D ... men bowling er en mulighet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel ikke noe mindre å finne på her enn andre steder vel,man må bare være litt oppfinsom. Ta deg en tur på Gundersen reastaurant og prøv pizzaen amore den er god :) Ellers er det jo kino osv. Er jo utrolige fine turområder her i Grenland da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis dere skal ut å spise har J B Gundersen på Bratsberg Brygge veldig god pizza, og nydelig italiensk is. Steak House i Skien skal også være bra.

Hverken Porsgrunn eller Skien er "jordens navle" da, men Skien Fritidspark kan jo være et sted å besøke? De har bl.a klatrevegg, og et fint badeland (har ikke vært der selv) og andre aktiviteter. Et annet badeland er Skjærgården hotell og badepark i Langesund.

Handlesenter som Herkules i Skien og Down Town i Porsgrunn hvis det er interesant.

Kino, bowling og puber er jo også alternativer.

Så må du bortom Autostrada og se på de flotte bilene de har ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skogmo vil jeg mene ligger nærmest skien ;) Kan vel da anbefale en tur til Skien Fritidspark's badeland hvor du har totalt 8 badstuer å velge mellom (7 av dem 18års grense pga alk.salg) stor sklie, hoppetårn (1m-3m-3m med stup-5m og 7m.) FET diode belysning over varmtvanns basseng og badstue/terapi delen( som jeg har montert ;) ) og masse annet i parken. Herkules kjøpesenter ligger ett eller to steinkast unna, som er vel Grenlands største kjøpesenter? Kino1 i Skien sentrum, div. utestedsklubber. Sjøloftet Pizza er en bra pizza restaurant med også annen god mat.

Føler kanskje jeg skriver det samme som andre her men..

Quality hotell bryggeparken i Skien tror jeg er et fint hotel, kort avstand til Sjøloftet, SKien sentrum, kino og uteklubber!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jimmy`s har veldig god mat til en grei penge.http://www.jimmysrestaurant.no/ Hvis du liker å bade kan du ta deg en tur til skien fritidspark - http://www.skienfritidspark.no/nor/Badet

Snooker/biljard og bowling finner du på downtown. Nok å finne på i grenland også for de som gidder!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I Porsgrunn har du Charlie (kino), bowling, snooker og biljard på downtown, noen utesteder med relativt god mat. En del alrighte butikker både på downtown og i gata. Har faktisk åpnet ny jakt og fritidsbutikk rett ved vinmonopolet. Der har de no kult skiutstyr har jeg sett gjennom vinduet hvis du er interessert i sånt. Mellom Skien og Porsgrunn ligger Autostrada, Billa og Skien Bil hvis du syns det er gøy å gå å kikke. Dog kanskje litt vanskelig å komme seg dit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.