#1 Skrevet Februar 28, 2009 (endret) Skal bytte ut den relativt ordinære frontspoileren på b5'en, men sliter med å velge. Har kokt ned til to kandidater. hvilken ville dere kjøpt? hele bilen skal lakkes ned i samme farge.. Blir enten 8e-look (den røde) eller s4 (den gule)-.... Skal IKKE ha sideskjørt.... Hva syns folket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 28, 2009 den på den røde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 28, 2009 S4 uten tvil (og særlig på avant). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 28, 2009 x2^2 Ta Riegerfronten hvis du kombinerer den med sideskjørt osv fra Rieger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 28, 2009 Orginal S4 fanger leker med den rieger fangern der.. Kjør S4 stil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 28, 2009 Skal ikke ha sideskjørt.... kjører mye på isete veier ;( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 28, 2009 Hadde det vert jeg hadde gått for s4 fronten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 28, 2009 Jeg har kjøpt S4 fronten MYE cleaner og tøffere enn Rieger sin i mine øyne iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 28, 2009 Så absolutt S4 fronten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 28, 2009 S4 helt klart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 28, 2009 Hey, sorry litt OT: Har du planer om å selge den fangeren du har på nå? Facelift? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 28, 2009 Da hiver jeg meg på listen som eventuell kjøper;) Hvor holder du til? Ca pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 28, 2009 Okok, kan ikke du tenke litt, så sender du meg en PM? Så tar vi resten der, så slepper vi å forsøple tråden;) Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 28, 2009 Ikke tvil for min del, S4! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 28, 2009 S4 all over, uden tvil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 28, 2009 Skal ikke ha sideskjørt.... kjører mye på isete veier ;( S4 sideskjørt kan du ha, dem er ikke store og fæle slik som rieger o.l 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 28, 2009 har neppe råd til det i denne omgang... syns bare at s4-fangeren er litt for lik orginalfangeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 1, 2009 ingen sideskjørter? Da kan jeg garantere deg at Rieger-plasten blir snublefront ift originale kanaler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 2, 2009 Ulempen med s4 fangeren er at den er lagd av glassfiber, mens 02-fangeren er laget av absplast.. har hørt at glassfiber rett og slett ikke egner seg i støtfangere. noen som kan bekrefte/avkrefte dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 2, 2009 gå for s4 fangern kjøp deg en orginal s4 fanger så får du kvalitet dukker stadig opp org fangre på ebay.de/com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 2, 2009 Sjekk hva NBS har til salgs for tiden Komplett S4 front! ASP=5094719[O]amp;Type=Audi[O]amp;Model=A4[O]amp;Year=1999[O]amp;Klasse=11"]http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=09182&ASP=5094719&Type=Audi&Model=A4&Year=1999&Back=WA_Katalog[P]ASP=5094719[O]amp;Type=Audi[O]amp;Model=A4[O]amp;Year=1999[O]amp;Klasse=11 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 2, 2009 s4 front! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 2, 2009 8000 for en fanger er drøyt for å si det mildt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 2, 2009 Hadde jeg vist om det tilbudet på NBS så hadde jeg handlet det istedenfor på møller. Det som er på lista der, utenom grøftelysene (til 1700kr/stk!) koster 8k med rabatter på møller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 2, 2009 8000 for en fanger er drøyt for å si det mildt.... Dyrt ja, men originalt Audi.. = perfekt passform 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...