Hvilken front skal jeg velge?..hjelp..

Anbefalte innlegg

kan du låne meg 6000 da? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S4! Også lakke resten av bilen helt ned:) Det hadde blitt pent:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er virkelig i tvil, syns kanskje 02-looken er litt "fetere"?...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fins det forresten noen fete bakspoilere som ikke har netting, hull & sånt tull? syns b6 har en fin bakfanger.. er det laget "kopi" av den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan du låne meg 6000 da? ;)

 

Er desverre rakablakk selv.. (penger til mat, snus og bensin til lønninga kommer hehe)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

s4 er finest og den er IKKE lik den orginale .du ser forskjell på lllllang avstand selv om den kan virke litt lik på et bilde...

men helhetsintrykket blir helt anderledes med s4 enn vanlig.

go for s4.

bs bildeler selger en som er litt fraktskada for 2000 kr tror jeg... gjør jo ingen ting når du må sparkle og lakkere den alikevel.og orginal s4 fanger fra møller passer ikke bolt on heller. festene er ikke helt like så da må du lage noe hjemmemekk for å få festet den. men uorginal er bare å skru rett på å kjøre......(må kansje lakke først da)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og orginal s4 fanger fra møller passer ikke bolt on heller. festene er ikke helt like så da må du lage noe hjemmemekk for å få festet den. men uorginal er bare å skru rett på å kjøre......(må kansje lakke først da)

 

S4 fra møller er bolt on med de nye festene du og kjøper fra møller, som er bolt on. det være seg brakettene i front, og gliderne på sidene som står i skjermene. Koster et par hundrelapper, men MYE enklere enn å lage selv..

 

Gå for S4! Har akkurat kjøpt en selv.. :) Btw, noen som har priser og delenummer på S4 sideskjørt med festene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok det er jo bra , var ikke klar over at du fikk de festene der og at de passa. men det er jo veldig bra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S4!

 

Heller original enn Rieger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke funnet fronten hos bsbildeler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo den ligger der den varenr:DT3908

men den koster 2790kr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men ikke til 2000 kr som sagt... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei den er sikkert solgt men den har ligget der jævelig lenge, så da er det nok noen som har tatt den rett foran nesa på deg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sikkert når du la inn linken ;)

 

den er av glassfiber forresten, hvordan er det med tanke på holdbarhet etc? har hørt at de er mye svakere og dårligere med tanke på steinsprut etc...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjørt mange år med glassfiberfront/hekk etc og jeg fatter ikke hva folk syter over. Selvfølgelig tåler den ikke like mye som plast, men for å oppdage dette må du virkelig behandle bilen din dårlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja jeg skjønner ikke hva problemet er jeg heller for hvis du er borti noe så at det går hull på lakken så er du jo like langt om det er plast eller glassfiber og om du lager hull/knekk så reparerer de det like lett om det er plast eller fiber. og jeg tror ikke det er det som er under lakken som skyldes om det blir steinsprut?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle vell vær lettere å reparere en i glasfiber en en i plast :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja tilogme lettere! + at den er mye billigere å jøpe inn en en orginal i plast. samme utseende!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er det vel bare å prøve å få tak i den, han jeg bestilte av kunne ikke skaffe likevel.. noen her med kontakter? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.