Anbefalte innlegg

hepp hepp...

ville bare si at ett nytt medlem e på plass..... ;)

og med det samme er det noen her som har en kopi elller orginal cd-rom med bentleys rep manual for Audi S4 fra 1992-94 til salgs ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen skal du være !

 

Dag Stian har en audi s4 så han har sikkert en manual å to liggende... Tipper han skriver her på denne tråden om en stund jeg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

velkommen i lokallaget! det er blitt diskutert at neste lokallagsmøte blir flyttet til Dolly Dimples Oasen for å prøve hvordan det er der (bedre parkering enn Peppes) dette blir den første Torsdagen i Desember kl 19.30. håper du tar turen og hilser på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen til lokallaget og klubben : vinke :: fan :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tittei! velkommen i klubben jah, hmmf har nok isje rep, handbok eg heller enda, men har ønska meg ein til jul :-D hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tittei! velkommen i klubben jah, hmmf har nok isje rep, handbok eg heller enda, men har ønska meg ein til jul :-D hehe

 

Dag stian : nå må du se te å bli litt mer aktiv her på Haugesund forumet... Sjekk julebord tråden f.eks.... SLAPPING !! ;) fin sms btw!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror bare eg kan legga den manual cd en på is lang tid...

blei fratatt sertifikatet på lørdag i 50 sona forbi esso flotmyr...

ikke så populært å kjøra i 105 der visstnok....

 

har snakka med advokat , men får ikke vite særli mere før han har fått politi rapporten på bordet , og det skjer ikke før godt ute i neste uke.......

 

faen tore hefti chip hehe.

får vel bytta an inn i ein A6 tdi elle no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Off da !

 

105 svir nok ja!! Men du er jo hjertelig velkommen til å fremdeles være aktiv i klubben!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Asshh.. Surt da... Får håpe bota ikke blir så satans stor da... Sjøl om du kanskje ikke ligger så bra ann....?

 

Holde oss oppdatert da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mister nok lappen da i noen år, 55km over fartsgrensa.. men du må nå ikke være mindre aktiv fordiom :) sette bilen i garasjen og gjøre masse mods :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dag stian : nå må du se te å bli litt mer aktiv her på Haugesund forumet... Sjekk julebord tråden f.eks.... SLAPPING !! ;) fin sms btw!

 

hehmm, joa ka jo prøva å bli litt mer aktiv jah, har nok vert litt slapp jah, hehe du likte meldingen jah hehe ska vel kansje ha konto nr mitt då vel hehe

 

Hei

jeg har akkurat startet nytt firma. Siden du er en så god venn skal du få nyte godt av gevinsten. Det eneste du trenger gjøre er å sette 100.000 inn på min konto. Straks jeg er hjemme fra Dubai vil du få et liv du sent vil glemme. Millioner på konto, porshe og mye mer. Be dine kjære og nære gjøre det samme, så kan vi glede oss sammen. Firmaet heter Tullinger går 5 på constant. Forkortelsen er T5PC.

Klem fra din venn som vil deg alt godt!!

 

syns an va drit bra eg

 

hmm 105 i 50 sonen svir jah, kondulere...kjente faktisk han som blei tatt i 120 i 70 sonen i aksdalsbrekka på lørdags natta og, heh uflaks...mista lappen han og jah..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

problemet mitt er jo at jeg jobber som transport arbeider kjører dagen lang så nå sliter jeg og med huslån osv sså ser det mørkt ut.............:|

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjipt... hvilket firma jobber du for da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jobber hos thore knutsen maskin og transport som igjen kjører ut varer for nexans A/S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror bare eg kan legga den manual cd en på is lang tid...

blei fratatt sertifikatet på lørdag i 50 sona forbi esso flotmyr...

ikke så populært å kjøra i 105 der visstnok....

 

har snakka med advokat , men får ikke vite særli mere før han har fått politi rapporten på bordet , og det skjer ikke før godt ute i neste uke.......

 

faen tore hefti chip hehe.

får vel bytta an inn i ein A6 tdi elle no

 

Det var surt å høre : bh :

Kan jo sette i org. chip igjen vist det hjelper : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var surt å høre : bh :

Kan jo sette i org. chip igjen vist det hjelper : rolleyes

 

hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Øyvind.

 

Kjekt å se at du har meldt deg inn i klubben, og velkommen skal du være.

Håper det ikke går alt for lenge før du få avklaring på det med lappen.

 

Sprek bil forresten...

 

Vi snakkes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jau kan si eg kjørte ræva av opelen og lappen på en gang hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jau kan si eg kjørte ræva av opelen og lappen på en gang hehe

 

Kan si det sånn, ja :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han i opelen fikk jo "kun" 5000 i bot.... Du vil få en saftig bot + du får nok erfaring med palle laging ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han i opelen fikk jo "kun" 5000 i bot.... Du vil få en saftig bot + du får nok erfaring med palle laging ;)

 

 

hm det var rart... da jeg vet han kjørte i minst 75 - 80 km\t minimum.

+ at ahn stakk av hehe 3 mnd uten lappen det.

og den purken kan umuli ha målt begge skikkelig...... har satt advokat på det så eg får sjå kor langt eg kjeme....

;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hm det var rart... da jeg vet han kjørte i minst 75 - 80 km\t minimum.

+ at ahn stakk av hehe 3 mnd uten lappen det.

og den purken kan umuli ha målt begge skikkelig...... har satt advokat på det så eg får sjå kor langt eg kjeme....

;)

 

Han har lappen og fikk bot.... De klarte ikke å måle han grunnet de var mer opptatt av å måle deg ;)

Så jeg gjentar : Han fikk 5000,- NOK i bot!

 

endre : off topic , runar har du mistet lappen ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han har lappen og fikk bot.... De klarte ikke å måle han grunnet de var mer opptatt av å måle deg ;)

Så jeg gjentar : Han fikk 5000,- NOK i bot!

 

endre : off topic , runar har du mistet lappen ?

 

oki :)

 

men koffer i huleste godtok han det forelegget hehe viss dem ikke klarte å måle ham hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.