Anbefalte innlegg

Heisann. Der e vel ikkje någen i området her som har ryggesensor på sin a6? Eg tror den eine min e gåen så hvis någen har sjans å låne ein te meg i 5 min sånn at eg bare får testet om den e gåen så hadde det vert heilt sjef. Ska bare plugges inn for å se.

 

Meine der e 1 som e gåen, men gidde ikkje bruka 1000 kroner hvis det ikkje fikse problemet! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg har. Men vet ikke om mine er "gone" også. noen virker for det piper litt når jeg rygger. Er det lett å ta ut?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er veldig enkelt å ta ut ja. Gjort på 5 min å bare teste. Du kan faktisk høre de som virker hvis du legger øret inntil når de er aktive. Så vi skal nok finne en som funker hvis du har! :)

 

Hadde vert kjempe hvis jeg kunne fått prøvd 1. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor tar du ikke diagnose? Skal vel vise om den er defekt da?

 

Og de fleste som (så vidt jeg vet) som opplever at PDC sensoren ryker, merker det ved at når du setter i revers så piper det konstant.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nettopp det den gjør. Har ikke tilgang på diagnose akkuratt nå, Men jeg er nokså sikker på at det er den ene sensoren som er gåen. Når man setter bilen i revers, så sender 3 av sensorene ut ett lite klikk med jevne mellomrom, mens den ene er helt stille. Hvis det er denne som er feilen så er det fint å bare sjekke med å få låne en som virker :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Javel Stian, bare gi beskjed en kveld det passer og hvor. Jeg bor ved Jåttåvågen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har Vag-Com Stian, sånn i tilfelle du ikkje finne ut av det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan får en ut ryggesensoren fra feste?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den sitter i to flips på innsiden. Bøy de to litt ut og bare dytt ut sensoren. Jeg har noen liggende om det er noen som trenger....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.