Anbefalte innlegg

Er det et Track day opplegg den 10 mai? Btw har en kompis med 964 Carerra 4...kan han komme inn på plassen eller MÅ man være medlem? Han vil gjerne prøve bilen sin på bane men det regner jeg med ikke går den dagen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor har du dette fra?

 

Det er iallfall treff på Fredriksten Festning den dagen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor har du dette fra?

 

Det er iallfall treff på Fredriksten Festning den dagen :)

 

Jeg har det fra siden til Rudskogen Motersenter...men ved nermere ettersyn ser det ut som det er terminliste for 2008...Hvordan går det an ikke å se det!?!?! Men hvordan i alverden går det an fortsatt å ha terminlisten fra 2008 på nettsiden :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne vært med på trackday 10. mai i år også, men tror ikke det er planlagt noe gitt. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det sant at eneste VW Audi-club treffet som er banekjøring er hovedtreffet?: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det sant at eneste VW Audi-club treffet som er banekjøring er hovedtreffet?: eek :

 

Nei, vi har både en helg på Våler og på Rudskogen. Dessuten jobbes det med treff på ACR, men det er dessverre ikke avklart enda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men skogen treffet er ikke avklart enda da? Håper for all del det blir treff der i år og, det er det definitift morsomste synes jeg..

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir selvsagt banekjøring på hovedtreffet på Vålerbanen 6-7 juni, en Trackday på Rudskogen fredag 26 juni (08-21) og på høsttreffet på Rudskogen 29-30 august.

 

I tillegg jobbes det med ett treff på ACR, men der er ingenting avklart enda.

 

Det vil komme mer informasjon om Trackdayen på rudskogen 26 juni og høsttreffet når vi er litt nærmere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

en Trackday på Rudskogen fredag 26 juni (08-21) og på høsttreffet på Rudskogen 29-30 august.

 

Det vil komme mer informasjon om Trackdayen på rudskogen 26 juni og høsttreffet når vi er litt nærmere :)

 

Kjempebra :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres jo bra ut!! Men hvordan var det med ikke medlemmer, kommer de inn på plassen i det hele tatt? Kamerat som har Porsche 964 Carrera 4 og som gjerne vil med å titte litt. Kan han melde seg inn for så å kjøre med dette halvfabrikatet sitt : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Komme inn gjør han nok, men å kjøre porscha på bane tror jeg ikke han skal belage seg på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Komme inn gjør han nok, men å kjøre porscha på bane tror jeg ikke han skal belage seg på :)

 

Da kan han kikke på da...:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minner om at dem med Audi også kan delta på Audi ClubSport Sverige sitt banetreff på Mantorp Park 16. mai.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.