Lokalllagstreff Mjøsa 2009

Lokallagstreff Plass  

36 stemmer

  1. 1. Lokallagstreff Plass

    • 3 ganger i mnd, rullere i Mjøsbyene
      6
    • 2 ganger i mnd, felles plass
      21
    • Søndag kl 18.00
      5
    • Annen dag, tidspunkt
      4


Anbefalte innlegg

Da er det på tide å få dette på plass. Spørsmålet er om vi skal fortsette som i 2008 eller finne på noe nytt.

 

Alternativt gå bort ifra søndager eller skifte tidspunkt. Et treff i hver Mjøsby eller samme plassen for hvert treff.

 

Syntes til tider oppmøtene på treffene i 2008 var dårlig.

 

Uansett hva valgene blir setter jeg ikke opp datoer som koliderer med andre treff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 ganger i mnd tror jeg blir nok, samt om vi får til en felles samleplass hver gang, på denne måten blir det for det første lettere å huske "hvor det er" for hver gang, samt tidspunktet blir vel det samme for hver gang, og det kan bli lagt ut i Lokallagssidene i treffpunkt dersom flere fra andre distrikt kanskje vil ta seg en tur.

 

"that's my 50 cent"

 

 

kom gjerne med andre innspill og kriterier, også evt forslag til møte plass/er.. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 ganger i mnd tror jeg blir nok, samt om vi får til en felles samleplass hver gang, på denne måten blir det for det første lettere å huske "hvor det er" for hver gang, samt tidspunktet blir vel det samme for hver gang, og det kan bli lagt ut i Lokallagssidene i treffpunkt dersom flere fra andre distrikt kanskje vil ta seg en tur.

 

"that's my 50 cent"

 

 

kom gjerne med andre innspill og kriterier, også evt forslag til møte plass/er.. : rolleyes

 

Dette er jeg helt enig i.

En felles samleplass to ganger i måneden stemmer jeg også for. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 ganger i mnd tror jeg blir nok, samt om vi får til en felles samleplass hver gang, på denne måten blir det for det første lettere å huske "hvor det er" for hver gang, samt tidspunktet blir vel det samme for hver gang, og det kan bli lagt ut i Lokallagssidene i treffpunkt dersom flere fra andre distrikt kanskje vil ta seg en tur.

 

"that's my 50 cent"

 

 

kom gjerne med andre innspill og kriterier, også evt forslag til møte plass/er.. : rolleyes

 

 

helt enig i den jeg å :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger en avstemning først i tråden da : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 ganger i mnd, felles plass! (NB! VIKTIG! HUSK! Riktig side av mjøsa ;) )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ble det Gjøvik med andre ord;)

 

Kunne nesten tenkt meg å hatt det så sjeldent som en gang i måneden, jeg, da det blir et slags "høydepunkt" i måneden. Har man det for ofte, da gidder man sjelden å dra. Sånn er ihvertfall jeg, og spesielt i fjor siden man hørte at det var 2-3 biler som hadde møtt opp hver gang. Og det var tydeligvis flere som tenkte det samme som meg ettersom det ikke dukket opp flere, samt at det var vanskelig å holde tritt med hvor det var den enkelte dagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemte 2 treff i måneden, men synest de kan rullere på de forskjellige Mjøsbyene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men det holder ikke med en gang i måneden da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror også at en gang i måneden ville vært greit. Kunne jo fortsatt rullert..?

Det er nå mine tanker om saken.. =)

 

Blir det forresten Tour de Mjøsa i år også som foregående år?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tour De Mjøsa blir som før ja :)

 

Mer info om dette kommer senere

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I og med at vi har Tour de Mjøsa i tillegg, så synes jeg 1 gang i måneden er passe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

enig med resten, en gang i månen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tour De Mjøsa blir som før ja :)

 

Mer info om dette kommer senere

 

På tide med litt info nå væ? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt info hadde vert fint ja: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det som hadde vært kult er å få til et treff på skurven der luftkjølt-treffet holdes :) med overnatting og dram litt utpå!: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det som hadde vært kult er å få til et treff på skurven der luftkjølt-treffet holdes :) med overnatting og dram litt utpå!: rock :

Det var ingen dum dè egentlig, hadde vært arigt! Selv om jeg ikke helt klarer å plassere 'skurven'?

Vi i styre får ta en snakk om det på neste møte. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skurven er vel rett på andre sia av brua til helgøya?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skurven er vel rett på andre sia av brua til helgøya?

Ah, ja, var der jeg å egentlig innbilte meg at det kunne være. Var VW-logo på innkjøringa dit for noen helger siden, så mente det var boble treff jeg. Men, sikkert det som da kaltes luftavkjølt treff ja.

A-ha... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cadillac cafe på tretten er jo en super plass;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cadillac cafe på tretten er jo en super plass;)

 

Da bør du ihvertfall stille med køntri-musikk på anlegget....

Fra spøk til alvor, stedet er bra det. Kontakt han som driver stedet først, så blir det nok artig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.