Noen som retter felger i hgsd området?

Anbefalte innlegg

Klarte å knerte 2 av rs4 felgene mine på onsdag ;)

Shit happends...kutta en høyresving og lå litt oppå den hvite kantlinja da det plutselig var ett deiligt hull der med sikkert 15 cm ++ ned til grusen og det smalt godt ja og bilen rista endel rett etterpå .

Trodde jeg hadde punktert men det var en fin fin bulk i bak felgen og en litt mindre i framfelgen.

Dette er 17" orginale som fulgte med bilen siden det var ny antar jeg.

Hvis det er noen her som har ett par brukte billig til salgs så er jeg interessert...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant nettopp ut at anker retter visst felger,får stikke innom der i morra å høre på priser osv... og se om dei har noe kjekke amrikanere weee

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Karmøy Dreieservice på Husøy fikse visst også.Leverte de inn via bilgummilageret på Bygnes så leverte dei felgane videre te Dreieservice.Betalte 500,- felgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki takker.... :) Anker hadde såvidt pakka ut denne felgrette m,askin saken sin og hadde ikke begynt å bruke den enda.

Så da får eg sjekke på Bøggnes ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.