#1 Skrevet Mars 14, 2009 (endret) I løpet av natt til i dag har det vært en del innbrudd i biler rundt i Haugesund og en av bilene er A4en min: mad : De fikk med seg en Pioneer cd spiller og en TOMTOM ONE XL navi. Om noen vet eller hører noe venligst ta kontakt endten på PM eller mob 97704848 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 14, 2009 føler med deg. håpe du får dekt alt på forsikringen din! ser på bilde at de har robbet mynte skuffen din også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 14, 2009 Takker for det:) Nei myntene har jeg i askebegeret og de ligger fortsatt og det gjorde også et par Prada og et par Dior solbriller til en total verdi på ca 6000,- og de lå sammen med navien som de stjal: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 14, 2009 Takker for det:)Nei myntene har jeg i askebegeret og de ligger fortsatt og det gjorde også et par Prada og et par Dior solbriller til en total verdi på ca 6000,- og de lå sammen med navien som de stjal: klø : bra at ikke alle er så smarte da. selv om det er liten trøst. man burde få en finger kapet for sånt. det er jo standarden i andre land. håper det ordner seg. og at du får dekket allt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 14, 2009 Kondolerer. Har funnet egen bil på samme måte en morgen, knust rute, bilen full av glass og dassblaut pga regn.... Jeg hadde tatt fronten av CD-spilleren, så eneste de stjal var en CD-mappe og 20kr.... De rørte heller ikke anlegget i bagasjerommet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 18, 2009 Ouch... aldrig morsomt å finne bilen sin slikt fant min 80 slikt også.. kom hjem fra nattskift (på morgenen på min bursdag! snodige gratulasjoner her nede i Haugesund du!) De hadde røsket ut CD-spilleren og høytalerene i hattehylla.. samt snappet med seg en del liter motorolje, oljefilter og luftfilter som jeg hadde kjøpt inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...