Anbefalte innlegg

I løpet av natt til i dag har det vært en del innbrudd i biler rundt i Haugesund og en av bilene er A4en min: mad :: mad :

 

De fikk med seg en Pioneer cd spiller og en TOMTOM ONE XL navi.

Om noen vet eller hører noe venligst ta kontakt endten på PM eller mob 97704848

CIMG1380.jpg

CIMG1381.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

føler med deg. håpe du får dekt alt på forsikringen din! ser på bilde at de har robbet mynte skuffen din også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for det:)

Nei myntene har jeg i askebegeret og de ligger fortsatt og det gjorde også et par Prada og et par Dior solbriller til en total verdi på ca 6000,- og de lå sammen med navien som de stjal: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for det:)

Nei myntene har jeg i askebegeret og de ligger fortsatt og det gjorde også et par Prada og et par Dior solbriller til en total verdi på ca 6000,- og de lå sammen med navien som de stjal: klø :

 

bra at ikke alle er så smarte da. selv om det er liten trøst.

man burde få en finger kapet for sånt. det er jo standarden i andre land.

håper det ordner seg. og at du får dekket allt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer. Har funnet egen bil på samme måte en morgen, knust rute, bilen full av glass og dassblaut pga regn.... Jeg hadde tatt fronten av CD-spilleren, så eneste de stjal var en CD-mappe og 20kr.... De rørte heller ikke anlegget i bagasjerommet ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ouch... aldrig morsomt å finne bilen sin slikt :( fant min 80 slikt også.. kom hjem fra nattskift (på morgenen på min bursdag! snodige gratulasjoner her nede i Haugesund du!) De hadde røsket ut CD-spilleren og høytalerene i hattehylla.. samt snappet med seg en del liter motorolje, oljefilter og luftfilter som jeg hadde kjøpt inn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.