Avstemming om tidspunkt for flere møter

Hvilke dager skal Stvangerlokallag har møter  

24 stemmer

  1. 1. Hvilke dager skal Stvangerlokallag har møter

    • 1`te søndag og 3`de onsdag i måneden
      15
    • 1`te søndag og 2`re onsdag i måneden
      4
    • Eller bare 1 søndag som nå
      5


Anbefalte innlegg

avstemming om man skal ha møte:

1`te søndag og 3`de ondag i måneden eller

1`te søndag og 2`re onsdag

 

Håper folk i Stavangerlokallag tar å stemmer. Så vi kan "lodde" stemningen for flere møter i måneden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg stemme 1. søn og 3. ons pga det er cirka i midten.. tror det kan bli gøy..

en uke dag kan brukas t firma besøg kontra en søndag..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

en uke dag kan brukas t firma besøg kontra en søndag..

Hadde jo vert kjekt vis me kunne fått t någe sånt en dag :jegtarn:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

en uke dag kan brukas t firma besøg kontra en søndag..

Det var noe slikt jeg hadde håpet på jeg også. Det vanlige Mc` Donalds møte på 1 søndag med det løse og faste snakket vi har der. Og evt fått til noe på den onsdagen. Vi har jo fått til to utenom aktiviter i høst, bremsinga hos Bakke og Glattkjøring på Vikeså. Så vi burde kanskje forsette med den gode trenden. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forslag te aktivitet: Oljeskift på Passaten! Nogen frivillige? :) Eg stemme på 3. onsdagen, eg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg stemme 1. søn og 3. ons pga det er cirka i midten.. tror det kan bli gøy..

en uke dag kan brukas t firma besøg kontra en søndag..

 

Me tanke på firmabesøk så hadde d vel vært greit å velge en dag som er lang åpent dag.....eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Me tanke på firmabesøk så hadde d vel vært greit å velge en dag som er lang åpent dag.....eller?

 

vett me ka ti firma har lang åpent?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pleier ikke det enten å være tirsdager eller torsdager?

Men hvis folk holder seg litt oppdatert på forumet, så går det vel fint ann å gi beskjed her om at dagen flyttes til en annen dag? For er man bilintressert, så må man vel greie å holde seg litt orientert????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørte med jobben min ang rundvisning så var det det samma ka ti...(ka dag..) men det passte ikkje ennå... men eg ska nok få det t på en onsdag.. ingen prob.. har foressten torsdag som lang dag...

 

det me trenge e en person som jobbe i det firmaet som kan visoss ront, å med en så seriøs(:D) gjeng så me e så kan ikkje eg se problem i at de då kan stilla på en onsdag.. samma ka ti de har lang åpent.. en liten fordel syns eg e at dorr ikkje e kunda når me komme pga d ser lide kult ud for firmaet at dorr komme en "bøling" inn å bare se.. e det en dag det e stengt kan ting ordnas litt lettare.. tror eg.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut Morten, har troen på oss her i stavanger :D . Dette skal vi få til : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiha... kan eg få sitta i phaeton då?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

me selle ikkje phaeton.. desuten e d ikkje sjangs for deg å konna sitta i en phaeton som står i utstillingå...(for LITE peng...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg har masse penger eg *åpne lommabogå og vise*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

*åpne lommabogå og vise*

Ja der var det tomt :P:p, Kan trøste deg med at det er enda mer tomt i min :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser ut som det er en interesse for å ha to møter i måneden. 18 av har avlagt stemmer og hvor av 12 stykker på 1 søndagen og 3 onsdagen i måneden.

 

Mitt synspunkt (er for 1 søn og 3 ons) er å legge dette litt på "is" Så langt har Morten K kommet med forslag til bedrift besøk på Bil & Maskin. Men tidspunkt er ikke fastsatt enda. Ser ikke vits i å stå på Mc`n to ganger i måneden nå på denne kalde årstiden og fryse. Sånn det ser ut nå et par måneder fremover så blir det jo to eller flere aktiviteter i måneden for lokallaget.

 

Noe mer i desember måneden blir det ikke, fordi det sånn tett opp under julestria.

I januar så er det jo lokallags treff 2 januar. Og så blir det jo kanskje arrangert nyttårs fest (lagt til en fre eller lør). Så da har jo man 2stykk sjanser til å komme på en av tinga i alle fall. Og så er det jo hoved vintertreffet i siste helg i januar. Så da er det 3 ting VACN relaterte ting som skjer.

 

I februar så begynner man jo med lokallagstreff 6 februar og forsetter neste helg med "Autofil" tur til England. Så da har man jo også 2 stykk muligheter å få med seg VACN relaterte aktiviteter.

 

Mars måned er det lokallagstreff 6 mars og det er som kjent påske i de to siste helgen i den måneden. Så stort mer skjer vel ikke da? Om man ikke klemmer inn en lokallagsfestival ???

 

Så hvis man evt hadde begynt etter påske, i april måneden så er i alle fall sjansen litt større for å få noe varmer temperatur til utendørs aktiviteter.

 

Så hvis folk synes det skjer for lite, så er det bare å engasjere seg og ta ansvar og komme med aktiviteter. Dette er ikke som å gå på barneskolen der frøkna di syr poser underarmene og ordner opp for deg. Nytter ikke å sitte og klage, blir ikke mer moro enn man gjør det selv.

 

Som sagt detter min mening, så hvis noen andre har noen meninger: Speak up! Og som det ofte er det et stort taust flertall som ofte bare følger "på"

 

Nok med min mening i saken, så har noen gode forslag- kom med de. Skjer ingenting før du selv griper fatt i det selv! Og så blir det foreløpig kun treff 1 søndag i måneden!?????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Så hvis folk synes det skjer for lite, så er det bare å engasjere seg og ta ansvar og komme med aktiviteter. Dette er ikke som å gå på barneskolen der frøkna di syr poser underarmene og ordner opp for deg. Nytter ikke å sitte og klage, blir ikke mer moro enn man gjør det selv.

 

 

 

AMEN

 

et besøk blir det... men det må passe for "høvdingen"... kommer tilbake t dette på ny året.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra skreve HP, veldig enig e d du sier... : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som denne diskusjonen er dabbet litt av. Har vel ikke kommet fram til noe konkret heller etter som jeg kan forstå. Uten om at vi forsatt har 1 søndagen i månneden som fast møte dag.

 

Så hvis noen andre har lyst på flere, så har det bare å få ut fingeren og begynne å jobbe med det. Skjer ingenting før man gjør noe med det selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.