Soting av ruter i porsgrunn?

Anbefalte innlegg

Noen som vet om et sted i grenlands området hvor de soter ruter.?

 

Noen erfaringer rundt detta??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du tar turen til Larvik og glassmester Blomquist, så får du hjelp. Det blir strøkent da de tar ut rutene, og gjør jobben skikkelig. Bilen til kona har de tatt og det ble nydelig. Prisen var ikke så dum den heller, 500,- pr.rute. Mulig prisen har gått opp noe, da det er snart 2 år siden. Lykke til :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om et sted i grenlands området hvor de soter ruter.?

 

Noen erfaringer rundt detta??

 

halla Arne : rock : hvis du hører med de som er ovenfor grenlandauto på høyre side mot grønli så får du nok hjelp veit du :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke enig m deg i det Stian. Filma en ny Touran der i sommer, og resultatet ble ikke bra. Firmaet er også lite villige til å ordne opp ved å ta av filmen og legge på en ny film som ifølge Solfilmgruppen i Oslo er identisk med den jeg skal ha. Jeg presiserte fargevalg på filmen før bilen ble levert, men da jeg kom for å hente bilen var det ikke denne filmen som var montert.

 

Anbefaler bruk av Riis Bilglass på Kjørbekk. Har filma 2 biler der, med perfekt resultat. Skien Bil AS formidler også kontakt med et firma som legger solfilm. Hør med Gisle.

 

Kristian.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan nevnes at firmat ovenfor grenland auto, skal ha 2000,- for to ruter, og riis bilglass skal ha 1500,- for samme jobben.. Jeg har vært rundt og hørt litt idag:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

også har du max solfilm. En kar fra Porsgrunn Bilglass som driver. veldig dyktige folk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er vel det som ligger ovenfor grenland auto? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er vel det som ligger ovenfor grenland auto? :)

 

ja, du har vell igrunn rett idet.... vedsiden av Viggos billakkering

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei, ja stemmer, var innom der i går, virket som om han hadde peiling, men var litt dyr.. men så bra ut det de holdt på med på en bmw som stod der:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke enig m deg i det Stian. Filma en ny Touran der i sommer, og resultatet ble ikke bra. Firmaet er også lite villige til å ordne opp ved å ta av filmen og legge på en ny film som ifølge Solfilmgruppen i Oslo er identisk med den jeg skal ha. Jeg presiserte fargevalg på filmen før bilen ble levert, men da jeg kom for å hente bilen var det ikke denne filmen som var montert.

 

Anbefaler bruk av Riis Bilglass på Kjørbekk. Har filma 2 biler der, med perfekt resultat. Skien Bil AS formidler også kontakt med et firma som legger solfilm. Hør med Gisle.

 

Kristian.

 

hmm det hørtes jo ikke bra ut, det er jo ikke akkuratt bra oppførsel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotte greier. Mener tidligere og ha hørt bentsen på skjelsvik gjør det åsse. Men er kanskje elt på bær tur der.Men var kanskje lakking de driver med.I tillegg til soting av ruter så skal jeg lakke noen s line fangere til A4 som forhåpentligvis blir min i løpet av uka.

 

Takk for svar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke Bentsen, eller Porsgrunn Billakkering som de heter nå, driver med soting... Broren min brukte noen i Skien tror jeg, men husker ikke hva de heter, ble ihvertfall veldig bra:) Kan høre med han i morra...

 

A.J.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott flott:p Sikkert bare jeg som blander.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Max Solfilm var flinke til å legge filmen, kvaliteten en bra, men det hjelper lite når fargen er feil.....

 

Har på nytt prøvd å få de til å ordne opp, ser muligens ut til at det ordner seg etterhvert. Merkelig at det skal være så vanskelig når andre firmaer gjør jobben bra og garanterer for både kvalitet og farge.

 

Kristian.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ruterknekt i skien driver vel med det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da fikk jeg endelig bytta filmen.....ble mye bedre med bronse-film ;-)

 

Kristian.

Bilde026.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.